Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon rolig hundaffär i Uppsala eller Uppsalatrakten? Ska dit och vill ju inte missa något
Eller annat där som är roligt med hund
Vilken storlek köpte du?Ebrahs nya biabädd är här. Den som hon ska ha hemma. Den är liiiiten.
Alltså. Jag mätte förra bädden, tog den bia som var närmast i storlek.. och alltså, den känns som om den är för en plutthund. Kanske whippet eller något. Hon får visserligen plats i den, antar jag, men det känns dumt ändå
Vet inte varför jag inte får till det.... testar igen (men lägger även in länkarna till bilderna):
Sålt:
https://www.4dogs.se/pub_images/large/2285_medium-badkar.jpg
Köpt:
https://www.4dogs.se/pub_images/large/BB-LARGE-ROSA_ny.jpg
Någon med erfarenhet och åsikter om löpband för hund? Provade Dog Runner igår på mässan och gillade vad jag såg av hur Breeze fick jobba på den. Har även tittat på Petrun, men bara på video. Dog Runner är 20 000 + frakt (1 000, tydligen) och Petrun på ca 16500 + frakt (gissar att det blir runt 1 000 där också). Det är ju en rejäl investering, men tror det skulle vara riktigt bra för Breeze. Simning varannan vecka räcker inte.
Jag köpte ett Dogrunner-löpband i somras, är suveränt nöjd och tycker investeringen var värd varje krona . Använder det flera gånger i veckan för mina fem hundar nu under vinterperioden, ett suveränt komplement till vår andra träning .
Jag har också ett Dogrunner och min vuxna hund älskar det, han hoppar upp på de så fort han hör att jag trycker på en knapp (det piper) och jobbar på det helt lös.Någon med erfarenhet och åsikter om löpband för hund? Provade Dog Runner igår på mässan och gillade vad jag såg av hur Breeze fick jobba på den. Har även tittat på Petrun, men bara på video. Dog Runner är 20 000 + frakt (1 000, tydligen) och Petrun på ca 16500 + frakt (gissar att det blir runt 1 000 där också). Det är ju en rejäl investering, men tror det skulle vara riktigt bra för Breeze. Simning varannan vecka räcker inte.
70x85. Det var ungefär vad hennes ena bädd var innan, en av fuskbiorna, men ja... Jag vet inte.Vilken storlek köpte du?
Hööks har rea nu... men inte på Bia
Vad ligger era hundar på när de är i bilen?
Beställde två av dom här, men som bäddar inomhus. Dom har en buster memoryfoam sedan innan men dom brukar för det mesta sova i vår säng.