Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där är riktigt bra! Haft en sån i tre år till både katter och hundarna. Professorn tyckte väl inte att det var så himla speciellt men hade inget emot den. Sherlock däremot dricker enbart ur den där. Lätt att hålla ren och låter inget! Hade en annan till kissarna innan som porlade, blev knäpp ibland när jag skulle sova.Köpt en vattenfontän
Och här har jag trott att Professorn och Sherlock var en och samma hundDen där är riktigt bra! Haft en sån i tre år till både katter och hundarna. Professorn tyckte väl inte att det var så himla speciellt men hade inget emot den. Sherlock däremot dricker enbart ur den där. Lätt att hålla ren och låter inget! Hade en annan till kissarna innan som porlade, blev knäpp ibland när jag skulle sova.
Nää, Professor Moriarty var min första vovve, en havanais. Han hade något fel i magen/tarmen och fick så rejäla problem att han fick somna in 1½ år gammal när vi hade försökt med olika behandlingar i ett år. Han skulle ha fyllt tre om knappt två veckor.Och här har jag trott att Professorn och Sherlock var en och samma hund
Då förstår jag. BeklagarNää, Professor Moriarty var min första vovve, en havanais. Han hade något fel i magen/tarmen och fick så rejäla problem att han fick somna in 1½ år gammal när vi hade försökt med olika behandlingar i ett år. Han skulle ha fyllt tre om knappt två veckor.
heart
Sherlock är min bedlington, min räddare i nöden.
Rukkas nylon har jag, nu är det brett efter storleken på halsbandet. Knäppe, men två ringar att fästa kopplet i vilket gör att det sitter ordentligt. Däremot har man en hund med väldigt bredhals så ska man nog ha halvstryp?Tips på breda halsband som hundarna ej kommer ur? Det är tänkt till rastningarna och ska gå snabbt att ta på och av plus vara sköna. Vad är bäst? Tacksam för svar jag
Något sånt här?Tips på breda halsband som hundarna ej kommer ur? Det är tänkt till rastningarna och ska gå snabbt att ta på och av plus vara sköna. Vad är bäst? Tacksam för svar jag
Älskar mitt kenjan koppel!Vilket läderkoppel är er favorit? Ska köpa ett nytt och vill ha ett i ordentlig kvalité, men vet inte vilket märke jag ska välja
Ska nog köpa ett kenjan, spanat på det tidigare. Har du 12 eller 18 mm i bredd på ditt?Älskar mitt kenjan koppel!
18 har jag för mig. Kan dubbelkolla imorgon!Ska nog köpa ett kenjan, spanat på det tidigare. Har du 12 eller 18 mm i bredd på ditt?
Köpte två fina halsband. Men... klickade fel och köpe två helstryp istället för halvstryp. Dessutom alldeles för små. Men de var perfekta att fästa tvättstugenyckel och bilburens nyckel i. Så, två nyckelringar i reflex.