Ser inga bilder?
Hahahah, då är mitt inlägg rätt så intetsägande kan jag förstå !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser inga bilder?
Ser inga bilder?
Hahahah, då är mitt inlägg rätt så intetsägande kan jag förstå !
Tycker att det är helt rimligtVet inte varför jag inte får till det.... testar igen (men lägger även in länkarna till bilderna):
Sålt:
https://www.4dogs.se/pub_images/large/2285_medium-badkar.jpg
Köpt:
https://www.4dogs.se/pub_images/large/BB-LARGE-ROSA_ny.jpg
Jag har/hade en madrass från Hööks. Men valpen har bitit sönder den så det är dags för nått nytt..i andra bilen har jag vetbed eller ikeas badrumsmattor i burarnaVad ligger era hundar på när de är i bilen?
Beställde två av dom här, men som bäddar inomhus. Dom har en buster memoryfoam sedan innan men dom brukar för det mesta sova i vår säng.
Jag har/hade en madrass från Hööks. Men valpen har bitit sönder den så det är dags för nått nytt..i andra bilen har jag vetbed eller ikeas badrumsmattor i burarna
Hittade du den på mellandagsrea nånstans? Tar gärna emot tips i så fallNu har Ebrahs nya BiaBed kommit
En biabäddskopia med en filt i har minaVad ligger era hundar på när de är i bilen?
Beställde två av dom här, men som bäddar inomhus. Dom har en buster memoryfoam sedan innan men dom brukar för det mesta sova i vår säng.
Vad ligger era hundar på när de är i bilen?
yep! skickar pmHittade du den på mellandagsrea nånstans? Tar gärna emot tips i så fall
Har du tittat på Hööks väst? Den enda jag kommer på som har dragkedja på ryggfickan iaf. Vet inte om den uppfyller det andra, men det är lite rosa på den iafMåste införskaffa en hundförarväst inför årets träningar och tävlingar.
Den ska ha ryggficka med blixtlås, stängas med blixtlås, ha rymliga front-fickor med sned-lutande ingångar (alternativt det OCH fickor som vätter rakt upp, men inte bara det). Den ska kunna öppnas nerifrån och vara svart, möjligtvis med rosa detaljer. Och inga lösa trådar så fort man använt den en gång
Förslag?
Måste införskaffa en hundförarväst inför årets träningar och tävlingar.
Den ska ha ryggficka med blixtlås, stängas med blixtlås, ha rymliga front-fickor med sned-lutande ingångar (alternativt det OCH fickor som vätter rakt upp, men inte bara det). Den ska kunna öppnas nerifrån och vara svart, möjligtvis med rosa detaljer. Och inga lösa trådar så fort man använt den en gång
Förslag?
Haha ja , men varför köpa något man bara är halvnöjd med? Är så trött på att se ut som en T-rex för att jag har händerna i fickorna, noja mig över att kopplet ska ramla ur ryggfickan på tävling, inte tycka västen sitter snyggt för att den inte går att öppna nerifrån.. Känns så onödigt. Jag har annat att noja mig över på tävlingOj så många krav.
Kollat Engelssons tollarp, Arraks Acadia, PD träningsväst från Rukka?
De är de jag spontant kan komma på med relativt bra fickor och ryggficka som kan stämma någorlunda in på dina önskningar. Men inte helt kanske.
Tror ingen av dom har dragkedja på ryggfickan. Skulle vara rukka då för den har jag inte kollat på..Oj så många krav.
Kollat Engelssons tollarp, Arraks Acadia, PD träningsväst från Rukka?
De är de jag spontant kan komma på med relativt bra fickor och ryggficka som kan stämma någorlunda in på dina önskningar. Men inte helt kanske.
Tror ingen av dom har dragkedja på ryggfickan. Skulle vara rukka då för den har jag inte kollat på..
Mina har varsin bur med badrumsmatta i botten och filt ovanpå. På sommaren även sån kyldyna som täcker ungefär halva botten.Vad ligger era hundar på när de är i bilen?