Tjusigt! Var har du köpt det?
Idag kom nya regntäcket, sitter som en smäck, bra synlighet, får se hur det står emot skånskt vinterregn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tjusigt! Var har du köpt det?
Idag kom nya regntäcket, sitter som en smäck, bra synlighet, får se hur det står emot skånskt vinterregn.
Skumgummit är stadigare i de äkta bäddarna, annars upplever jag absolut inte att de är värda prisskillnaden!Sitter och kollar på hundbäddar nu, igen. De bäddar jag kollar på är ca 70x85cm.
En riktig BiaBed: 679kr
Hööks kopia: 499kr
Biltemas (som är 70x80cm) 259kr
Jag gillar tanken på att ha en riktig bia. Materialet känns trevligt, verkar tillverkas i något inte allt för miljövidrigt material osv. Håller de verkligen bättre än kopiorna? Är det värt att köpa en "riktig" jämfört med någon av de billigare?
Jag har en från Hööks och en från Biltema idag, den sistnämnda är väääldigt trasig (inte bara i sömmarna, utan även mitt på) men jag kan ju inte helt säkert säga att det är pga sämre kvalitet, det kan ju vara så att Ebrah varit mer hårdhänt med den bädden...
(Ett alternativ är förstås att titta på blocket efter någon i rätt storlek till bra pris som är hel och fin i sömmarna, men det känns inte helt enkelt att faktiskt hitta något sådant)
Athena har haft sin biltema kopia i 2 1/2 år nu dvs sen hon kom hit som 3 mån valpskit . Ända skadan hittills är ett hörn som hon inte kunde låta bli när tänderna kliade , så jag måste bara inflika att jag är positivt överraskad över kvaliteten på sömmarnaSitter och kollar på hundbäddar nu, igen. De bäddar jag kollar på är ca 70x85cm.
Jag gillar tanken på att ha en riktig bia. Materialet känns trevligt, verkar tillverkas i något inte allt för miljövidrigt material osv. Håller de verkligen bättre än kopiorna? Är det värt att köpa en "riktig" jämfört med någon av de billigare?
Jag har en från Hööks och en från Biltema idag, den sistnämnda är väääldigt trasig (inte bara i sömmarna, utan även mitt på) men jag kan ju inte helt säkert säga att det är pga sämre kvalitet, det kan ju vara så att Ebrah varit mer hårdhänt med den bädden...
(Ett alternativ är förstås att titta på blocket efter någon i rätt storlek till bra pris som är hel och fin i sömmarna, men det känns inte helt enkelt att faktiskt hitta något sådant)
Har bara haft ”riktiga” biabed, den jag har nu köptes 2005 eller 2006 - jag tycker den ser ut som ny så är helnöjd med den!Sitter och kollar på hundbäddar nu, igen. De bäddar jag kollar på är ca 70x85cm.
Athena har haft sin biltema kopia i 2 1/2 år nu dvs sen hon kom hit som 3 mån valpskit . Ända skadan hittills är ett hörn som hon inte kunde låta bli när tänderna kliade , så jag måste bara inflika att jag är positivt överraskad över kvaliteten på sömmarna
Har bara haft ”riktiga” biabed, den jag har nu köptes 2005 eller 2006 - jag tycker den ser ut som ny så är helnöjd med den!
Ska dock noteras att jag inte kan säga ngt om kvaliten på biabädar man köper idag. Har som sagt inte köpt ngn sen 2005/2006
Samma här,har 2 bia både gamla som gatan och en biltema ,den är nog 7 år nu och lika fin som vid köpet då ingen har ätit på den,än...........
Jag har en riktig bia som köptes 2012. Sen har jag tre biltema varav 2 köptes i år och 1 förra året. Två är trasiga. Sen verkar de vara sladdrigare än riktiga bian, och min äldsta föredrar helt klart den riktiga bian. Sen om det är värt pengarna vet jag inteSitter och kollar på hundbäddar nu, igen. De bäddar jag kollar på är ca 70x85cm.
Sofa Dog Wear, ett tjeckiskt företag. Hunnit prova det en promenad i ösregn och hård vind, sitter fint, håller vind och vatten. Just denna modellen har inga bensnören men känner inte att det behövs.Tjusigt! Var har du köpt det?
Ah! jag har kollat på deras hundkläder massor av gånger men aldrig riktigt kommit mig för att beställa något därifrån. Just regnkläder känns dock lite frestande, för det är så svårt att göra själv...Sofa Dog Wear, ett tjeckiskt företag. Hunnit prova det en promenad i ösregn och hård vind, sitter fint, håller vind och vatten. Just denna modellen har inga bensnören men känner inte att det behövs.
Jag som inte kan sy sånt öht tycker det var toppen att hitta regnkläder till vinthundar som kommer i stora storlekar utan att det kostar skjortan. Köpte detta täcket på utförsäljning så betalade typ 30 euro för det.Ah! jag har kollat på deras hundkläder massor av gånger men aldrig riktigt kommit mig för att beställa något därifrån. Just regnkläder känns dock lite frestande, för det är så svårt att göra själv...
Har bland annat sett att den sidan har bild på en salkui i rosa regnoverallAh! jag har kollat på deras hundkläder massor av gånger men aldrig riktigt kommit mig för att beställa något därifrån. Just regnkläder känns dock lite frestande, för det är så svårt att göra själv...
Ja fy Någon rosa overall kommer inte in det här hemmet.Har bland annat sett att den sidan har bild på en salkui i rosa regnoverall