Jag var mycket nöjd med min artfex! Bara min blåslagna panna som var missnöjd.
Haha låter onödigt att ha pannan ivägen för öppningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var mycket nöjd med min artfex! Bara min blåslagna panna som var missnöjd.
Japp!Har sålt min mim bur (den var två sketna cm för bred för att få plats bredvid barnvagnen ) så ska shoppa en artfex till helgen. Ni som har en, är ni nöjda?
Vadå för lite hundar för en pulka? Jag har tävlat med bara en hund o pulka så det går utmärkt.Jag funderar på om jag ska köpa en spark att köra hundarna med nu när det är så lite snö, men att det inte fungerar med cykel, pulka eller skidor. Har för få hundar för pulka.
Vadå för lite hundar för en pulka? Jag har tävlat med bara en hund o pulka så det går utmärkt.
Spark är inget bra,för det första skadar man hunden ordentligt om den blir påkörd eller så får man ägna veckor åt att bygga in den.
Köp en snowracer dom går även på ganska lite snö.
En sådan skulle jag våga ge mig ut på.
Tänkte mig en sådan!
Aha,du menar en sådan pulka ,dumma migÄven om man sätter på plastmedar?
Min hund orkar inte dra mig på en pulka när det är typ någon centimeter snö, den glider inte! Tävlar man så åker man väl på skidor själv?
Den hade jag aldrig vågat köra mina dobbar med,då hade jag dött
Tänkte mig en sådan!
Den hade jag aldrig vågat köra mina dobbar med,då hade jag dött
Sa hon som kört 3 dobbar på asfalt med rollerblades på fötterna.......
Aha,du menar en sådan pulka ,dumma mig
Jag tänkte segerbaden pulka,synd att jag bor så långt bort annars kunde du fått låna min skrinda med skakel,den kunde tom min lilla collieflicka dra med mig i.
Det var jag mycket tacksam för att mina var vid det tillfället också och hanen lärde sig snabbt att när matte började o aaaaaaaaaaaoooooooeeeeeeeeeeeee pip låta så tog han raskt 2 steg i sidledMin är ju skitlydig.
Det var jag mycket tacksam för att mina var vid det tillfället också och hanen lärde sig snabbt att när matte började o aaaaaaaaaaaoooooooeeeeeeeeeeeee pip låta så tog han raskt 2 steg i sidled
Under en o samma kväll körde jag på honom med skidorna ute på Viksjö golfbana,tack o lov inga skador.
Men det är verkligen skitkul och det är en av dom enda gångerna jag tycker snö är kul + trickskidor efter hästen eller även där snowracer om man fegar lite.
Sån har jag också kollat på! Eftersom vi dock inte riktigt har kommit igång ordentligt med draget pga skada så har jag först tänkt hyra en under julen och testa om det är ngt för oss. Verkar riktigt riktigt kul!
Tänkte mig en sådan!
Tänkte mig en sådan!