Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har dessa:Hej på er! Någon här som kan rek. Icebug kängor? Är dom bra? Hur funkar det att gå inomhus med dom? Någon som är både plattfotad och bred om fötterna som kan tipsa om någon Icebug känga? Tack på förhand!
Nej, så fint Ser väldigt varm och skön ut! Jag som redan har beställt ett annat täcke i ull till cockernIdag hämtade jag ut Franks nya ulltröja på posten. Den blir perfekt när han ligger i bilen när vi har eftersöksjour. Den blev kanske lite väl lång i ryggen pga av att jag mätt lite fel, men hellre för lång än för kort.
Sambon lät mig inte gå utanför dörren utan att låna hans dubbade Icebugs i fredags när det var glashalt ute. Det var ju helt underbart att inte behöva stappla omkring! Var lite läskigt i trapphuset för det blev lite halt, men där halkar vovven också till vardags. Helkonstigt golv! I köpcentrumet och butikerna jag besökte (7 olika) var det inga problem alls. Låter lite roligt bara. Skulle jag vara nånstans där man är rädd om golvet så är det skydd (som man trär på skorna bara) eller andra skor som gäller.Hej på er! Någon här som kan rek. Icebug kängor? Är dom bra? Hur funkar det att gå inomhus med dom? Någon som är både plattfotad och bred om fötterna som kan tipsa om någon Icebug känga? Tack på förhand!
Jag beställde Icebug Pace2 W BUGrip nu under black friday rean. Har inte fått dom än med ger en recension när jag får domHej på er! Någon här som kan rek. Icebug kängor? Är dom bra? Hur funkar det att gå inomhus med dom? Någon som är både plattfotad och bred om fötterna som kan tipsa om någon Icebug känga? Tack på förhand!
Babysängskydd runt insidan av burenFinns det något slags svansskydd eller nåt man kan använda som sånt till hund? Trots att vi har en XXL Variocage får Breeze skav på svansen när han är i buren, så han har en liten kal fläck. Har lagt in mjuk fäll i buren men på nåt sätt lyckas han alltid pressa den delen av svansen mot metall.
Babysängskydd runt insidan av buren
Brukar kunna gå att köpa snorbilligt i second hand tex,vill man inte ha små kaniner på den så är det bara att sy ett överdrag,den har också snören att fästa med ,mycket praktiskt.Det var ingen dum ide, kanske lättare att få att stanna på plats. Verkar som han helst ligger och trycker bakåt, även om det finns lite rum framåt. Men han är aningen stor, onekligen.
Precis, himla go och mysig!
Igår kom mina dummies jag tjatade om tidigare i tråden, och jag är supernöjd !
Vi ska till simskolan på måndag så de får bekänna färg, så nu ligger de nerpackade tillsammans med flytväst och handduk i Pus gympapåse, som vi så lägligt fick med när vi beställde halvbollar från ett av våra favorit-lyxföretag för nån vecka sen
Och just det, jag shoppade ju en grej till i helgen ! Vi var på skyddsläger och fick lyxig direktleverans från försäljaren/tillverkaren av diverse skydds/träningsprylar, så jag kunde inte hindra mig från att köpa ett rosa kortkoppel samt denna fina
Gult och rosa är faktiskt väldigt fint ihop !
Älskar att bollarna påminner vääääldigt mycket om bröst när du placerar dem sådär
Ett bättre tips är att läsa på om hur microlasten skitar ner våra hav.Måste också tips om Pomppas flecetröjor som är superbra och bekväma! Har hundar som inte är så förtjusta i täcken men med dess tröjor funkar fint! Sitter som ett smäck! Ett tips bara
Idag anlände en ny sele. Hundstackarn ser ju lite olycklig ut, men jag lovar att jag är snäll mot honom