Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Crazy dog show lady kommer här..
Crazy dog show lady kommer här..
För att slippa släpa in en fullpackad och svintung vagn samtidigt som man håller koll så två ystra hundar inte nosar på allt och alla (eller blir bitna eller äter nått dumt). Svettandes sätta upp burarna med en hand och hålla hundarna i den andra (som nu har börjat busa med varandra) så ska jag bara hutta in båda två i vagnen, lägga packningen på taket och glida in samtidigt som alla andra flyttar på sig!Varför har man en sån? Trimbordet kan jag förstå, men själva vagnen? / mvh noll koll på utställningsvärlden
Min också. /varför valde jag inte mindre hundar..För att slippa släpa in en fullpackad och svintung vagn samtidigt som man håller koll så två ystra hundar inte nosar på allt och alla (eller blir bitna eller äter nått dumt). Svettandes sätta upp burarna med en hand och hålla hundarna i den andra (som nu har börjat busa med varandra) så ska jag bara hutta in båda två i vagnen, lägga packningen på taket och glida in samtidigt som alla andra flyttar på sig!
Det är min målbild iaf! Hur väl den stämmer med verkligheten kan bara framtiden utvisa..
Min också. /varför valde jag inte mindre hundar..
Min också. /varför valde jag inte mindre hundar..
Ni får skaffa såna där stora burvagnar!Önskar också man kunde rulla in vårt elände i en täckt vagn på inomhusutställningar. Han är ju liiiiiite reaktiv om vi säger så. ;P
Men ja, antingen är det dyra biabäddar eller bäddar som verkar vara smått omöjliga att hålla rena... Helt hopplöst.
Jag har en sådan, men den har aldrig varit ens i närheten av lika uppskattad som "Biabäddarna". Ebrah är väldigt förtjust i att ligga över kanten på bädden på alla möjliga och omöjliga sätt, och det blir ju lite svårt i plastbäddarnaEn bädd i hårdplast med dyna och filtar?
Jag har en sådan, men den har aldrig varit ens i närheten av lika uppskattad som "Biabäddarna". Ebrah är väldigt förtjust i att ligga över kanten på bädden på alla möjliga och omöjliga sätt, och det blir ju lite svårt i plastbäddarna
Sa hon som hånade mig för ett tag senJag har också varit på bädd-jakt (av nån anledning *host* Tidus *host* har det dött sex biabäddar här hemma sista veckorna). Slås av samma som du - de flesta är ju stört omöjliga att hålla rena! Biltemas bäddar har hållit rätt bra i förhållande till sitt pris, men jag gav ändå upp och hämtade en gratissoffa på blocket istället...
Sa hon som hånade mig för ett tag sen
Jag var mycket nöjd med min artfex! Bara min blåslagna panna som var missnöjd.Har sålt min mim bur (den var två sketna cm för bred för att få plats bredvid barnvagnen ) så ska shoppa en artfex till helgen. Ni som har en, är ni nöjda?