Jag har både Mira High och Mira light mid. Gillar trelagerskängor, har haft ett pat enlagers också men när de var utslitna fick det bli en till trelagers.Någon särskild modell av Lundhags du kan rekommendera? Ska kolla på Engelsson.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har både Mira High och Mira light mid. Gillar trelagerskängor, har haft ett pat enlagers också men när de var utslitna fick det bli en till trelagers.Någon särskild modell av Lundhags du kan rekommendera? Ska kolla på Engelsson.
Har själv två par Muckboots (ridstövel varianterna för sommar & vinter), och nu är mannen sugen på ett par. Finns det några fysiska affärer som säljer dem så man kan prova? Har bara hittat på nätet.
Har själv två par Muckboots (ridstövel varianterna för sommar & vinter), och nu är mannen sugen på ett par. Finns det några fysiska affärer som säljer dem så man kan prova? Har bara hittat på nätet.
Reklamera!Fick hem det broderade halsbandet idag som jag ska ge bort i present. Sjukt besviken, det är sladdrigt och tunt och känns inte som att ringarna kommer hålla för en labrador..de är liksom så tiny. Och halsbandet är mycket smalare än jag trodde. Känns inget roligt att ge bort faktiskt..suck
Kan man alltid göra det även om det egentligen inte är mer fel på varan än att jag är besviken? Måste det inte vara nått riktigt fel?Reklamera!
Maila iaf och säg som det är, och ge dem en chans att gottgöra. De flesta nätbutiker inser att de är beroende av kunderna och att ett negativt omdöme sprids som en löpeld.Kan man alltid göra det även om det egentligen inte är mer fel på varan än att jag är besviken? Måste det inte vara nått riktigt fel?
Det står i deras köpvillkor att de inte tar tillbaka specialhalsband iaf, men det kanske är returer de menar då..
Tack för tips, jag provar!Maila iaf och säg som det är, och ge dem en chans att gottgöra. De flesta nätbutiker inser att de är beroende av kunderna och att ett negativt omdöme sprids som en löpeld.
Konsumentköpslagens distanshandelsvillkor borde gälla, så du har 14 dagars öppet köp.
Maila iaf och säg som det är, och ge dem en chans att gottgöra. De flesta nätbutiker inser att de är beroende av kunderna och att ett negativt omdöme sprids som en löpeld.
Konsumentköpslagens distanshandelsvillkor borde gälla, så du har 14 dagars öppet köp.
Misstänkte det! Nåja, hann skicka iväg mailet men det skadar ju inte. Får typ..eh..plocka delarna från detta eller nått...Specialbeställda varor omfattas tyvärr inte av distanshandelsvillkoren. @bollen__
Idag hämtade jag ut Franks nya ulltröja på posten. Den blir perfekt när han ligger i bilen när vi har eftersöksjour. Den blev kanske lite väl lång i ryggen pga av att jag mätt lite fel, men hellre för lång än för kort.
Åh, är den från Annies Wool?
Superfin