• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare myspropp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 11 281
Sv: Shih tzu

Jag måste ändå göra reklam för Lhasa Apso, så jag lägger upp två bilder på lillkillen :)

27211906.jpg

Kompis 8 veckor gammal

27211907.jpg

Kompis myser hos husse

:love:

Ja de "bleknar" liksom väldigt lätt när de klipps, synd. Läckrast är de ju som långhåriga, tycker ju jag :D, då kommer färgen verkligen till sin rätt! Fast Spiken är jäkla snygg korthårig :angel: *partisk*

Jag går i tankarna att skaffa mig en shih tzu, jag har tiden som behövs (kommer kunna vara hemma med valpen hela tiden första månaderna), sen i höst kommer jag endast vara hemifrån max 4 timmar/dag ca 3 dagar/vecka.

Btw så får du nog skaffa valp väldigt snart om den ska vara själv i upp till fyra timmar redan i höst... Om det är en liten 8veckors valp du tänkt skaffa.

Hm. Jag tror jag vet vilken du menar, men jag är för lat för att leta upp den :angel: :D.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 010
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 735
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 209
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 035
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka