Sherlock (Varulvslek)

Sv: Sherlock (Varulvslek)

Sherlock är desperat. Vad ska han göra nu när Mycroft överbevisat honom om att han inte är bäst? Vad ska han göra när alla lämnar honom? Sherlock går upp på taket. Han funderar en stund, sedan ringer han Watson...

Slutet

(Tyvärr så kunde jag inte hitta detta i ett enda klipp utan det ni får se är upphackat i en spellista med 30 sekunders filmer. Enjoy)

Grattis alla onda. Ni lyckades ändra historien för alla oss fans (era jäklar :rage:)

sherlock-on-screen-modern1.jpg

Får vi en händelselista också? :)
Jag vill veta om det verkligen var så att mrsHudson räddade tjuven från käk första natten... :sneaky:
Eller om vi gissade fel på vem som var tjuv. :p

Tack för en rolig lek med roligt tema LL! :bow:

Määh! Du var ju liksom den enda som jag var någorlunda säker på var god utom Cirkus. :mad: Så kan du ju inte bete dig! 'muttrar fula ramsor* :p

Määh! Du var ju liksom den enda som jag var någorlunda säker på var god utom Cirkus. :mad: Så kan du ju inte bete dig! 'muttrar fula ramsor* :p

Hähähä :D

Är faktiskt sjukt stolt över mig själv, jag kröp ju ur skinnet senast jag var ond, fungerade inte alls.
Men jag var nog bra hjälpt av att jag helt enkelt inte hade så mycket tid som jag brukar och därför inte var mitt uppe i leken hela tiden skulle jag tro. :)

Tack LL för en riktigt rolig lek! Jag blir nästan också sugen att se tv-serien, men som tur är har jag inte den tiden. ;)

Tack för en mycket rolig lek! :D Men du behöver tömma din inkorg, den var full när jag försökte PM:a dig för att muttra om att mitt kryptiska budskap inte verkade gå fram och att min fenomenala plan förstördes när ulvarna käkade spionen... Var SÅ besviken! :p

Men det spelade ju ingen roll! :D Mycket bra spelat, onda!

Hähähä :D

Är faktiskt sjukt stolt över mig själv, jag kröp ju ur skinnet senast jag var ond, fungerade inte alls.
Men jag var nog bra hjälpt av att jag helt enkelt inte hade så mycket tid som jag brukar och därför inte var mitt uppe i leken hela tiden skulle jag tro. :)

Du spelade fantastiskt bra. Jag trodde iaf till 75% att du var god. Alla andra kändes väldigt onda. Utom Cirkus då. Om ni nu inte försökte lura mig med att käka en av er själva... :arghh:

Det skall du vara! Tyvärr har jag raderat pm:et där du ojjar dig över ond LL som placerar oss tre stackare i lyan. :p

Haha, ja "Ger du den sämsta ondspelaren av alla den viktigaste onda specialrollen? Och så sätter du stackars Habina och Vira i lyan, de får ju nästan alltid vara onda!" typ. :D :p

I mina första fyra lekar var BreakTown ond varenda gång. I min femte lek var jag ond och vi demonade henne till ond under lekens gång. Jag tror att Break därmed är den spelare som varit ond flest gånger på raken. :p

Tack för en mycket rolig lek! :D Men du behöver tömma din inkorg, den var full när jag försökte PM:a dig för att muttra om att mitt kryptiska budskap inte verkade gå fram och att min fenomenala plan förstördes när ulvarna käkade spionen... Var SÅ besviken! :p

Men det spelade ju ingen roll! :D Mycket bra spelat, onda!

Det VAR du som var tjuv ändå?! :D
Vira (och vi andra) trodde på Drama, men jag tyckte du verkade lite väl vänligt inställd till oss för att vara du, så vi utelämnade både dig och Drama ur nattens bestyr för att vara på säkra sidan. :D
Vad var din geniala plan? Jag tänkte vara jätteelak mot Cirkus faktiskt... inte äta henne inatt så hon kunde sia mig, förtrolla oos att rösta på Cirkus och sen hade det inte spelat någon roll vad hon sa, vi hade lynchat henne ändå. :angel:

Du spelade fantastiskt bra. Jag trodde iaf till 75% att du var god. Alla andra kändes väldigt onda. Utom Cirkus då. Om ni nu inte försökte lura mig med att käka en av er själva... :arghh:

Tack! :o
Haha nä, vi hade räknat ut att hon var siare, blev måttligt roade när tjuven stal käket och käkade en bybo istället... :meh: :p Speciellt en bybo jag förtrollat Bumpo att rösta på, så förtrollningen gick också åt pipan den natten. :p

Jag skulle få rösta på vem jag ville eftersom OOS gick och blev uppäten. Jag hade, troligen, röstat på Asko jag med.

Jag visste de!!!!! Skrev ttil Mammas igår att du är så jävla snäll i denna lek så du är säkert ond!! :p

Hahaha, meh! Jag är ALLTID snäll! :mad: ;)

Mammas skrämde ju livet ur mig när hon nailade exakt vad vi gjorde första förtrollningen, men hon missade på att jag bara skulle vara en ulv... :sneaky:

Vart är min sista kollega? Hon vill också gratulera sig! :o

IIiihh, usch. Det där kändes inte bra.
Jag tycker iofs också att AskoII är ganska skum idag. Jag reagerar på det ovanstånde, inte för att du ska titta på mig imorgon, utan just tanken om att du är inte är oroad (eller iallafall uttrycker den oron så) över att du råkar rösta på en god som är inaktiv utan att du hellre gör det än röstar på en aktiv god. Det gör dig inte skum, snarare så känns du så otroligt osäker. Vilket faktiskt talar till din fördel.

Hehe, det här är det bästa citatet i hela leken. :rofl:

Förlåt cirkus, men det var bara så förbaskat roligt att läsa. :D

Liknande trådar

Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
59 60 61
Svar
1 218
· Visningar
44 807
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
33 942
  • Låst
Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
84 086
Senast: Niyama
·
  • Låst
100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
52 919
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar