Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill bara säga att jag börjar bli lite sugen på att se på serien nu.
Hahaha, äntligen!
VI VANN!!!!!!!
Määh! Du var ju liksom den enda som jag var någorlunda säker på var god utom Cirkus. Så kan du ju inte bete dig! 'muttrar fula ramsor*
Är faktiskt sjukt stolt över mig själv, jag kröp ju ur skinnet senast jag var ond, fungerade inte alls.
Hähähä
Är faktiskt sjukt stolt över mig själv, jag kröp ju ur skinnet senast jag var ond, fungerade inte alls.
Men jag var nog bra hjälpt av att jag helt enkelt inte hade så mycket tid som jag brukar och därför inte var mitt uppe i leken hela tiden skulle jag tro.
Det skall du vara! Tyvärr har jag raderat pm:et där du ojjar dig över ond LL som placerar oss tre stackare i lyan.
Tack för en mycket rolig lek! Men du behöver tömma din inkorg, den var full när jag försökte PM:a dig för att muttra om att mitt kryptiska budskap inte verkade gå fram och att min fenomenala plan förstördes när ulvarna käkade spionen... Var SÅ besviken!
Men det spelade ju ingen roll! Mycket bra spelat, onda!
Hahaha, äntligen!
VI VANN!!!!!!!
Du spelade fantastiskt bra. Jag trodde iaf till 75% att du var god. Alla andra kändes väldigt onda. Utom Cirkus då. Om ni nu inte försökte lura mig med att käka en av er själva...
Jag visste de!!!!! Skrev ttil Mammas igår att du är så jävla snäll i denna lek så du är säkert ond!!
IIiihh, usch. Det där kändes inte bra.
Jag tycker iofs också att AskoII är ganska skum idag. Jag reagerar på det ovanstånde, inte för att du ska titta på mig imorgon, utan just tanken om att du är inte är oroad (eller iallafall uttrycker den oron så) över att du råkar rösta på en god som är inaktiv utan att du hellre gör det än röstar på en aktiv god. Det gör dig inte skum, snarare så känns du så otroligt osäker. Vilket faktiskt talar till din fördel.