Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OJ! Det var oväntat, efter Askos inhopp var jag övertygad om att hon var ulv, men nu blir det en del att omvärdera känner jag...
OJ! Det var oväntat, efter Askos inhopp var jag övertygad om att hon var ulv, men nu blir det en del att omvärdera känner jag...
Vänta lite, vem är det som är offret här egentligen? Och om du läser mina inlägg så märker du att jag har talat sanning hela tiden, inget lurendrejeri här inteDet var då faaan att det var lulurendrejeri, jäkla Asko!
Fasen. Jag som dragit en liten suck av lättnad fick puls igen.
Allt känns jäkligt skumt.
Nu lander jag snabbt i första dagens tankar runt OT-snacket och diskussionerna runt antalet eventuella onda i det tjattret. Nu vet vi att två av de inblandade var goda MM och Asko. Mammas tankar gick ju åt att det *borde* varit en ond med i surret och då är det bara Caisa kvar (om jag inte har helt fel).
*spöök*
Vänta lite, vem är det som är offret här egentligen? Och om du läser mina inlägg så märker du att jag har talat sanning hela tiden, inget lurendrejeri här inte
*slut-hämndspöök*
Men det gjorde jag ju aldrig, sa tillomed att jag var godMen nu i slutet så kändes det verkligen som att du erkände att du var ulv
Nej det gjorde hon inte. Jag konstaterar bara som det är att den enda som är kvar av de i den OT-konversationen är du. Och att OM det var en ond så borde det rimligtvis vara .....tadaa Caisa. Men jag utesluter inte heller att det var tre goda heller
Det kan man lugnt säga . Måste vara första gången jag har sett en god spelare rösta på sig själv! Frågan är ju nu om det var ulvarna som startade det hela, eller om det var goda som skötte det och onda bara behövde luta sig tillbaka och följa strömmen.
Då är det bara att hoppas på nattens beskydd, eller ännu hellre att ulvarna lyckas tugga i sig tjuven ...
Eftersom en del av diskussionerna första dagen var just runt det och DÅ var det ingen som sa emot att det INTE skulle kunna vara onda med i diskussinen. Varför är det plötsligt så helt utan värde NU?
kl
Jag känner mig helt lost nu,vart så övertygad precis innan DL att Asko var ulv. Och lyckas ulvarna med sitt käk i natt så känns vi rätt körda
Det jag funderar över är om man ska lägga någon vikt vid dom tidiga rösterna? Kan antingen Drama eller Habina vara en ulv som försökte skapa sig lite alibi när lyan märkte att Asko vart misstänkt?