Sherlock (Varulvslek)

Sv: Sherlock (Varulvslek)

Har bumpo varit inne idag överhuvud taget? Det är ju som sagt jätteviktig att alla goda röstar i det här läget, så Asko och bumpo ligger ju båda nära till hands av det syftet att OM vi skulle råka rösta ut en god så blir det åtminstone någon som inte bidrar så extremt i nuläget... Men Asko känns närmre för mig i så fall.

Hon har inte varit skrivit i tråden sen 19:28 igår. :crazy:

Efter tidigare teorier och eftersom jag känner att jag måste gå på det jag har sett som mest misstänkt i det här läget:

Vira röstar på AskoII

Jamen exakt. Sen vet vi ju heller inte vad tjuven kan ställa till med och vilka roller den har koll på... Så den här kvällen känns viktig.

Men baserat på Askos många inlägg utan nåt större innehåll och att det känns som att vi är inne på rätt spår med henne:

Hedinn röstar på AskoII

Och tack caisa för att du kallade mig fluffig häromdagen, du gjorde min dag! :love:

kan jag rösta på mig själv?
AskoII röstar på AskoII :D

Senast ändrad:

kl

Känner att jag hellre röstar på någon jag har misstankar emot och inte någon som inte är aktiv. Och hoppas att även om Asko är god att det bidrar till någon hjälp.

Outofservice röstar på AskoII

Nej, inte alls.
Det gör att hon känns rätt så skum faktiskt. Som du säger, det är superviktigt att alla goda röstar idag och att vi får ut en ond.

Jag känner en viss desperation. Jag hoppas att det är så att AskoII är ond och att jag inte går på ett drev mot en god. Hittills så är AskoII den enda jag reagerat på idag, både den uteblivna rösten, uteblivna närvaron och substanslösheten. Blääh det känns inte jättebra, men det känns som det enda alternativet idag.

cirkus röstar på AskoII

Med hänvisning till mitt senaste teoriinlägg:

Caisa röstar på AskoII

då hon känns mest skum just nu.

Jag som trodde att lynchen var kl 20 och gick in nu i förväntan om att se mig själv lynchad. För jag har, som ni märker, verkligen märkt att jag inte har tid för detta. Min tenta är visserligen om fyra veckor men jag har väldigt mycket kvar att läsa så oket är tungt just nu :p så jag liksom hoppas att jag blir lynchad så behöver inte två goda (ifall det skulle vara så) åka ut på samma dag.

Det här gjorde mig lite lugnare faktiskt.. jsg tror vi hittat en ulv!

Om hon nu inte bara låtsats vara ulv för att åka ut :mad: :p

Jag som trodde att lynchen var kl 20 och gick in nu i förväntan om att se mig själv lynchad. För jag har, som ni märker, verkligen märkt att jag inte har tid för detta. Min tenta är visserligen om fyra veckor men jag har väldigt mycket kvar att läsa så oket är tungt just nu :p så jag liksom hoppas att jag blir lynchad så behöver inte två goda (ifall det skulle vara så) åka ut på samma dag.

Och tack caisa för att du kallade mig fluffig häromdagen, du gjorde min dag! :love:

kan jag rösta på mig själv?
AskoII röstar på AskoII :D

ehh... hur ska man utläsa det här? :crazy:

Varsågod, du kändes fluffig just då, nu känns du inte lika fluffig dock. :eek:

Knapp

Nu är jag hemma igen sen en stund. Har läst igenom tråden och oj vilken enhetlig röstning! Jag hoppas verkligen AskoII är ulv nu! Och samtidigt känner jag att det är lite surt att alla röstat på samma, vadå smidigt för ulvarna liksom? Lätt sätt att flyta med på liksom...

acts9_26.jpg

Liknande trådar

Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
59 60 61
Svar
1 218
· Visningar
44 812
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
33 974
  • Låst
Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
84 087
Senast: Niyama
·
  • Låst
100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
52 919
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar