Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Hur tänker du då? Kan du uttrycka dig lite tydligare angånede dina åsikter om min hälsa? Och du, du vill visst vara otrevlig.
Göra dig uppmärksam på beteendet skulle jag tro. Kan ju vara ganska vettigt eftersom att du inte verkar vara medveten om hur illa du uttrycker dig.Om du tror att jag bara vill vara otrevlig, varför frågar du då?
Jag vet inte vad det ärÄsch. Några gånger i veckan är tydligen inte tillräckligt
Ja, alltså det här är nog en av de sjukaste trådarna på länge!
Jag vet inte vad det är
Men något är det
(Jag vill inte vara otrevlig, men jag få en känsla av att du inte mår så bra)
När du diskuterar:
1. för fram dina åsikter om ämnet, inte dina åsikter om åsiktsmotståndaren
2. tala inte om för åsiktsmotståndaren vad den tycker, om du ändå måste så skriv "jag uppfattar att du tycker så här, stämmer det"
3. även om åsiktsmotståndaren är en idiot så är det aldrig ok att skriva det i detta forum
Något är det, det är jag säker påGöra dig uppmärksam på beteendet skulle jag tro. Kan ju vara ganska vettigt eftersom att du inte verkar vara medveten om hur illa du uttrycker dig.
Ursäkta, du får raderaPå förekommen anledning så citerar jag den nålade tråden på Senior:
Det är heller inte ok att uttrycka åsikter om andras mående om det inte efterfrågas.
Dessutom är min personliga åsikt att ditt påstående är gripet ur luften.
Ja, det får jag men jag tycker du ska tänka dig för innan du uttalar dig på det sättet. Jag har mitt ansvar men du har faktiskt ett eget också.Ursäkta, du får radera
Något är det, det är jag säker på
Var har jag sagt något otrevligt, vill du kopiera?
Detta hajade jag till ordentligt på. Det där verkade inte särskilt vänligt.Han?
Är du homosexuell?
Därför att jag tror att du inte alls har något att säga om min hälsa. Jag tror alltså att du bara vill provocera och vara otrevlig. Med min fråga ger jag dig en chans att förklara dig. Ifall jag har missuppfattat något, liksom.Om du tror att jag bara vill vara otrevlig, varför frågar du då?
Eftersom jag inte vet alls vad du syftar på kanske du kan kopiera, där jag har varit otrevligOm du verkligen inte ser själv hur fult du beter dig här i tråden så får du nog ta och läsa om tråden ett antal gånger tills du ser det. Det är så tydligt att ingen behöver gå tillbaka och kopiera för dig.
Ah, kom igen nu.Detta hajade jag till ordentligt på. Det där verkade inte särskilt vänligt.
Utöver det anser jag nog att inte är särskilt trevligt att komma och dilla om att alla som inte har lust som passar in i dina mallar mår dåligt, är i obalans och liknande. Finns det inget utrymme för folk att få vara sina egna så att säga? Det känns ju bara jättetokigt. Det måste vara jobbigt att se alla stöpta i mallar.
Ja, jag tror du har missuppfattat det mesta jag har skrivit.Därför att jag tror att du inte alls har något att säga om min hälsa. Jag tror alltså att du bara vill provocera och vara otrevlig. Med min fråga ger jag dig en chans att förklara dig. Ifall jag har missuppfattat något, liksom.
tvärtom, det är jag som har prata om saken hypotetisktDu vill inte förstå, för att det är lättare för dig att bara fortsätta som du gör.
Och ja, jag blir lätt aggressiv om någon kommer med kommentarer som kan få andra människor att känna press i sitt sexliv. Nu har jag förmågan att tänka mig in i andra personers situationer, och har diskuterat ämnet rent hypotetiskt (det har alla utom du gjort) så att det är något fel i mitt sexliv eller mitt förhållande behöver du inte oroa dig över.