Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså förlåt men det ser ut som en flodhäst bredvid 3 girafferIdag tog vi en lång skogspromenad med vår nya vän! Hur fint som helst och nu är alla trötta. Nyttigt också för mina dårar att umgås med icke-vinthundar.
Visa bifogad fil 153966
HAHAHA! Jamen faktiskt Tanken är att flodhästen ska bli lite mindre flodhäst dock. Han är... fet. Och matte väl medveten om det, men så finns det en hel del kringliggande faktorer som försvårar situationen lite. Men ja, vi ska försöka få med dem ut på så mycket promenader som möjligt nu i alla fallAlltså förlåt men det ser ut som en flodhäst bredvid 3 giraffer
Förstår henne fullt ut. Efterrätt är en rättighet punkt slut.En till som svälter. Hon har fått middag, men nu när jag och sambon åt middag så ville hon faktiskt ha efterrätt också (vilket hon aldrig får).
Visa bifogad fil 154045
Känner ungefär likadant. 6 grader ute vi hade 15 grader inne när vi kom hem.
Lova och jag tänkte gå i ide nu och vakna i april någon gång.Känner ungefär likadant. 6 grader ute vi hade 15 grader inne när vi kom hem.
En till som svälter. Hon har fått middag, men nu när jag och sambon åt middag så ville hon faktiskt ha efterrätt också (vilket hon aldrig får).
Visa bifogad fil 154045