Senast tagna bilden XV

Det är kallt på morgonen nu! Lily frös trots fleecetröja. Salukipojken fick ha fleecetäcket jag köpte till hans mormor för typ 15 år sedan. Inte det snyggaste, men fyller sin funktion och är fortfarande helt trots att jag de första åren använde det flitigt och sedan har använt det hyfsat regelbundet iaf.
1000068986.jpg
 
Ebrah har helt klart fått en konkurrent i tävlingen om världens mysigaste hund. Hennes bror är om möjligt ännu mer förtjust att ligga nära. Han kan ligga såhär en hel dag om det är så. Så otroligt nöjd :heart
1000068989.jpg

(Han har huvudet på mitt lår, ligger med ryggen mot min mage)
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 174
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 494
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 035
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp