Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
à h, de dÀr Àr sÄ fina! Jag har funderat pÄ sÄdana regntÀcken till mina damer, men har lite knepigt med storleken. Storlek 60 Àr ganska lagom pÄ alla sÀtt förutom att den Àr i kortaste laget, och tar jag 65 blir det för bylsigt...Visa bifogad fil 127092
Invigning av ny regnjacka idag. Den satt som en smÀck, hÀngde inte ner för lÄngt pÄ bakbenen och höll tÀtt för 45 min promenad i ösregn pÄ fm.
Vilket mÀrke Àr det? Ofodrat?à h, de dÀr Àr sÄ fina! Jag har funderat pÄ sÄdana regntÀcken till mina damer, men har lite knepigt med storleken. Storlek 60 Àr ganska lagom pÄ alla sÀtt förutom att den Àr i kortaste laget, och tar jag 65 blir det för bylsigt...
Ja, de Àr perfekta för Lova dÄ hon brukar ligga mellan storlek 30 och 35. Detta fanns i 33 och det sitter jÀttebra! Har de inte lika tÀtt mellan de större storlekarna alltsÄ?à h, de dÀr Àr sÄ fina! Jag har funderat pÄ sÄdana regntÀcken till mina damer, men har lite knepigt med storleken. Storlek 60 Àr ganska lagom pÄ alla sÀtt förutom att den Àr i kortaste laget, och tar jag 65 blir det för bylsigt...
Ofodrat. Non-Stop Dogwear.Vilket mÀrke Àr det? Ofodrat?
TackOfodrat. Non-Stop Dogwear.
NÀ, frÄn storlek 40 och uppÄt sÄ Àr det "som vanligt" med 40, 45, 50, 55 osv. Hade de gjort en smal modell pÄ tÀckena hade 65 kunnat bli bra, men ja, bylsigt som sagt var. Oavsett mÀrke, om det inte Àr inriktat specifikt pÄ vinthundar dÄ.Ja, de Àr perfekta för Lova dÄ hon brukar ligga mellan storlek 30 och 35. Detta fanns i 33 och det sitter jÀttebra! Har de inte lika tÀtt mellan de större storlekarna alltsÄ?
5 cm skillnad ganska mycket... Bra nÀr det finns mellanting.
Attans...NÀ, frÄn storlek 40 och uppÄt sÄ Àr det "som vanligt" med 40, 45, 50, 55 osv. Hade de gjort en smal modell pÄ tÀckena hade 65 kunnat bli bra, men ja, bylsigt som sagt var. Oavsett mÀrke, om det inte Àr inriktat specifikt pÄ vinthundar dÄ.
Jag dör sötdöden flera gÄnger om dagen kan jag ju sÀgaNejmen alltsÄ, den dÀr lilla truten jag dör!