Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lily fick en julklapp av sin "bonusuppfödare" Hon var dock något skeptisk till att vara fotomodell, troligen rädd att vi skulle ut i det tråkiga vädret igen efter att preciiiis ha varit ute
Mattes älskling
Har fått ett 4cm skärsår vid ena armbågen så har vila och tratt, men sköter sig så fint trots att hon helt plötsligt bara får skrittpromenader och sedan ett hus fullt med folk och stoj nu till jul. Hon är så vuxen och klok
Tilda var lycklig över att få springa av sig lite energi idag vi har haft otroligt tråkigt väder och galet mycket glansis senaste veckan, så promenaderna har inte varit särskilt långa eller roliga men igår kräksnöade det ca 1,5 dm blötsnö som fortfarande var mjukt så det gick att springa på.
Hästmänniskan Ja, jag håller med. Låter för bra för att vara sant. Men 50-60 känns för mig rimligt att lägga. Dock inte mer än så tror jag. 6åringar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.