Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man tror att de inte kan bli sötare..
Pff, det är inte "promenad" när en flyger fram, hälsar Skrället Häftig bild!Ebrah på morgonpromenad
Och en bild från när jag försökte övertala Aysu att det var bra att gå ut ibland. Hon höll inte med, utan gick för att sitta vid köksbordet med min mor.
Ebrah hälsar att det inte räknas som promenad om man inte flyger fram Hon är helt galen den där. Mark som jag knappt kan ta mig fram i när jag går, där springer hon i full fart... Och till skillnad från Aysu så skadar hon sig aldrig.Pff, det är inte "promenad" när en flyger fram, hälsar Skrället Häftig bild!
Och Aysu Hur är det med benet?
Åhhh grattis Han är så himla fin
Tack Jag är så glad att folk tror att han är 2 år(tror dock det beror på att han mest är barnslig). Fysiskt har han ännu inte visat tecken på att han åldras och jag hoppas det får vara så länge tillÅhhh grattis Han är så himla fin
Haha Svansson tas ofta för 10 månader snarare än drygt 10 år, så Goldens kanske är rätt fjantiga rätt längeTack Jag är så glad att folk tror att han är 2 år(tror dock det beror på att han mest är barnslig). Fysiskt har han ännu inte visat tecken på att han åldras och jag hoppas det får vara så länge till