Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den här blev tyvärr inte helt skarp men jag tycker att den fångar Amys karaktär på ett väldigt bra sätt! Vad glad jag är att jag vågade tacka ja till den här galningen.
Och justja. Om någon undrar varför Aysu får vara lös i skog trots att hon har en linda runt ena mellanhanden så är det pga hur det blir när de springer. Allt har läkt efter den amputerade sporren, men jag räknar med att huden fortfarande är känsligare/tunnare där.
På den här bilden syns det tydligt hur hela mellanhanden ligger längs marken i en del av språnget. Det går så fort att jag aldrig hunnit se det med blotta ögat, men jag fångar det då och då på bild:
Jag tänker att om huden på mellanhanden är känsligare så blir det större skaderisk just i den delen av språnget. Så just nu lindar jag med vetflexlinda innan hon springer.
Tänkte lägga in någon bild från julkortsfotografering idag men bilderna sparades tydligen inte i Google photo fastän jag kollade att de fanns där innan jag raderade alla bilder i galleriet. Får vara tacksam över att bilderna tagna tidigare i veckan i alla fall är kvar...
Alltså. Ebrah Den här bilden togs när jag bara skulle testa kamerainställningarna innan jag släppte hundarna i skogen. Jag älskar när även testbilderna går att ha till något.
Jag älskar sol i frostig skog Ska bara klura ut hur jag ska lyckas fotografera de bilder jag vill ha... Jag har så många idéer och tankar osv kring just fotograferingen, men får inte till det riktigt. Nåja. Hundarna är ju söta ändå, även om Ebrah var för trött efter massor av spring för att orka se pigg och glad ut på bilderna.
Jag hade köpt nytt presentpapper för att slå in en födelsedagspresent. Frej var snabb med att stjäla hela rullen. Nåväl, jag tog den tillbaka, men Frej kunde inte tro sina öron när jag sa att presenten inte var till honom
Hundavel & Ras Fäller inte päls – perfekt för allergiker.• När han är fullvuxen kommer han att väga ca 3 kg.• Passar perfekt för lägenhetsliv tack vare...
Hästmänniskan Jag har gjort lite olika, men kommer ta hjälp med min ungponny. Ffa inkörning som jag inte har gjort innan :). Min förhoppning är dock...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.