Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asch, vad skulle det vara nödvändigt för? Stilige SvanssonJag tror ev någon behöver få sin svans trimmad. Kanske. Vi har lite olika meningar kring detta
Visa bifogad fil 21999
Absolut inteJag tror ev någon behöver få sin svans trimmad. Kanske. Vi har lite olika meningar kring detta
Visa bifogad fil 21999
Heter han Svansson? Isf måste han ju ha en mäktig svans att imponera med, leva upp till sitt namn liksom.Jag tror ev någon behöver få sin svans trimmad. Kanske. Vi har lite olika meningar kring detta
Visa bifogad fil 21999
Han heter egentligen Rufus men kallas Svansson med jämna mellanrum, så ja, svansen är ju en viltig del av honomHeter han Svansson? Isf måste han ju ha en mäktig svans att imponera med, leva upp till sitt namn liksom.
Asch, vad skulle det vara nödvändigt för? Stilige Svansson
Okej då! Men han tar med sig halva skogen in med den svansen, eftersom han envisas med att vispa runt den överalltAbsolut inte
Borsta innan han får gå inOkej då! Men han tar med sig halva skogen in med den svansen, eftersom han envisas med att vispa runt den överallt
Jag försöker faktiskt! Men grankvistar, pinnar, tallbar och annat nästlar sig in i svansen så att borsta blir mer som att typ tova ullBorsta innan han får gå in
Förstår men han är väldigt fin i den långa svansen!Jag försöker faktiskt! Men grankvistar, pinnar, tallbar och annat nästlar sig in i svansen så att borsta blir mer som att typ tova ull
Tack Och han älskar sin svans så det är tur att den klär honomFörstår men han är väldigt fin i den långa svansen!
Låt svansen vara! På det där sättet blir han ju den mest salukilika retriever som finnsJag tror ev någon behöver få sin svans trimmad. Kanske. Vi har lite olika meningar kring detta
Visa bifogad fil 21999
Hahah ännu ett vettigt argumentLåt svansen vara! På det där sättet blir han ju den mest salukilika retriever som finns
Åh vad fin han är!Jag tror ev någon behöver få sin svans trimmad. Kanske. Vi har lite olika meningar kring detta
Visa bifogad fil 21999
Tack snällaÅh vad fin han är!