Är det okej att lägga in ritade bilder måntro?
Satte min äntligen ned för att rita Tinja, och jag blev rätt nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
va läckerÄr det okej att lägga in ritade bilder måntro?
Hm förresten - kanske kan få dig någon gång framöver att teckna mina treÄr det okej att lägga in ritade bilder måntro?
Ligger han på laddning?
@FisherlingHm förresten - kanske kan få dig någon gång framöver att teckna mina tre
Självklart!!@russinbulle @mysboll Haha ja, skulle nog kunna göra det för en slant! Tar ändå typ två tre timmar.
Jag hojtar någon gång om det - absolut Behöver få till bra foton att gå efter@russinbulle @mysboll Haha ja, skulle nog kunna göra det för en slant! Tar ändå typ två tre timmar.
Haha ja, underskatta inte hur många foton jag måste sitta och titta på för att allt ska bli rättJag hojtar någon gång om det - absolut Behöver få till bra foton att gå efter
Haha ja, underskatta inte hur många foton jag måste sitta och titta på för att allt ska bli rätt
Är ju dock såklart lättare med icke-fläckiga hundar
Dom vuxna har jag massor med bilder på, men Skalman ska nog få växa på sig lite och få fler bilder tagna påsig först
Foton med en beskrivning om hur knäppa dom är alltsåÄr ju dock såklart lättare med icke-fläckiga hundar
Skulle vara kul att få rita folks hundar och verkligen försöka fånga deras personligheter.
AbsolutFoton med en beskrivning om hur knäppa dom är alltså