Åh, dina hundar är så vackra @Red_Chili
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså.. ja.. det finns ju en anledning till att jag under 8 månader fotograferat fler porträttbilder på Ebrah än vad jag fotat på Aysu under 2½ år...
Han är så söt så det är inte klokt!Dagsfärska bilder på långnäsan! En lugn, härlig skogspromenad fick det bli efter 2 dagars kurs
Vem sczhits jag?
Svansson kände sig som en vinnare igår efter att ha klarat av en hel agilitybana för första gången i sitt snart 8-åriga liv och intog därmed prispallen. (inte för att det räknas officiellt iom ingen tävling, men jag har iaf bildbevis på att han en gång i sitt liv stått överst på en prispall )
Mental träning är a och o har jag hört!Bra där! Man ska skapa målbilder!
Från förra veckans träning på klubben. Instruktören fotade min lilla prins som tuggar korv frenetiskt så att han ska ha hunnit svälja allt tills matten ber honom kuta till rutan igen.
Tillägg: jag inser förstås att jag måste köpa rosa band till rutan... och rosa koner...
Från förra veckans träning på klubben. Instruktören fotade min lilla prins som tuggar korv frenetiskt så att han ska ha hunnit svälja allt tills matten ber honom kuta till rutan igen.
Tillägg: jag inser förstås att jag måste köpa rosa band till rutan... och rosa koner...
Gud vad snygg han är!
Snygg!
Jag gillar det bruna, är inget fan av blue merle annars.