Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag.. Eh.. Tror att hon välter, men det måste ha varit frivilligt! Jag blev lite förvånad själv , plötsligt låg hon där och sprattlade men hon var för glad för att ha kunnat ramla och valpen såg oskyldig utVad händer här?
Välter den? Och vilken min
Har börjat stänga hundarna ute från köket när vi äter, jobbigt med tre tiggande hundar...
Resultatet:
lätt att koncentrera sig på maten med den fåntratten näraRastning av hela gänget i morse
Har börjat stänga hundarna ute från köket när vi äter, jobbigt med tre tiggande hundar...
Resultatet:
Åh, det är klart en svårighet med gulliga hundar som beter sig ogulligt@Killaloe
Han är för gullig nu. Lite som den här:
Han behöver stramas upp lite så att jag kan förmå mig att vara sträng mot honom. Han uppför sig icke särskilt gulligt just nu.
Tage behöver också trimmas, jag måste bara orka ta tag i detNästa vecka ska han trimmas. Det behövs. Han orkar knappt röra sig när det har varit varmt och så kommer han att bli ännu finare
MInns inte om jag lagt in denna tidigare, inte helt ny men ändå:
Resultatet: