Men vad har du för en snygging!
Tack! Jag tycker också att han är himla fin. Framför allt är han sjukt trevlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad har du för en snygging!
Tack! Jag tycker också att han är himla fin. Framför allt är han sjukt trevlig.
Från förra veckans träning på klubben. Instruktören fotade min lilla prins som tuggar korv frenetiskt så att han ska ha hunnit svälja allt tills matten ber honom kuta till rutan igen.
Tillägg: jag inser förstås att jag måste köpa rosa band till rutan... och rosa koner...
Om du vill träffa Collie @Dammtuss så hojta till! Min tycker faktiskt om människor och kan vara himla trevlig (beroende på var du bor givetvis och om.. Ja, du vill... )
Så himla snällt av dig! Bor i Malmö, så om det inte är alltför långt träffas jag gärna..
Älskar denna tråden, så många vackra hundar!
Åh, så snygg! Har en liten förkärlek till collie..
Tack! Om man får tag i en bra collie så är det rasande trevliga hundar.
Värst vad många av er verkar bo i Skåne vi bor i Karlskrona så det är ju inte hiskeligt långt faktiskt! Typ 2,5 timmes bilkörning
Nej, man behöver vara lite detektiv, och lägga tid på att läsa in sig på MH-spindlar och Mentalindex. Rasklubben arbetar aktivt för att främja aveln på friska, mentalt stabila hundar, och man kan alltid höra av sig till valphänvisningen. På www.svenskacollieklubben.se finns massor av bra information om sånt som är viktigt att kolla upp. Men det går att hitta bra hundar!En barndomskompis till mig hade en colliehane, sobel har jag för mig... Han var gudasnäll, lugn och vilken päls.. Vi har kikat lite på collie faktiskt men det gäller ju att få tag i en bra uppfödare.. Känns inte helt lätt..
Hårt liv. Stackars hundKontorshund in action:
Och så after work:
-Det var den arbetsdagen, det!
Ja... Men jag glömde ju att lägga in bilder på Valpus privata balkong, alla raster i det gröna och inte minst lekstunderna med kollegas hund. Nu känns det bättreHårt liv. Stackars hund
En barndomskompis till mig hade en colliehane, sobel har jag för mig... Han var gudasnäll, lugn och vilken päls.. Vi har kikat lite på collie faktiskt men det gäller ju att få tag i en bra uppfödare.. Känns inte helt lätt..
Haha! Nej, inte alls superlångt.. Var rädd att du skulle skriva typ Dalarna eller något...
Ha ha ha! Han verkar ha ett underbart hundlivJa... Men jag glömde ju att lägga in bilder på Valpus privata balkong, alla raster i det gröna och inte minst lekstunderna med kollegas hund. Nu känns det bättre
Har du flytväst på honom när ni simmar, eller går det ändå? Vår corgi har inte vågat släppa botten ännu...