Det är heeeeelt okej att spamma tråden @Nux när han är en sån glädjespridare
Blir alldeles varm i hjärtat ju tack så mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är heeeeelt okej att spamma tråden @Nux när han är en sån glädjespridare
Hade benen varit kortare, så hade jag trott det var en heelerTunga
Hade benen varit kortare, så hade jag trott det var en heeler
Jättesöt juHon är ofta mer lik en heeler eller pincher än en kelpie Men så klart finast ändå
@mysboll Hur gammal är din gulliga fluff nu?
Båda händerna och hälarna i backen var gång vi ser en hjort (och det är ofta). Nu har de dessutom släppt ut korna i hagarna häromkring, och Eski vill valla...Jag och Alpina mötte ett rådjur i skogen.. jag fick hålla i med BÅDA händerna..
Ibland önskar jag att Ammo var i samma size som Eski - eller så funderar jag på att köpa ett ankare att slänga utBåda händerna och hälarna i backen var gång vi ser en hjort (och det är ofta). Nu har de dessutom släppt ut korna i hagarna häromkring, och Eski vill valla...
Dessa jäkla vallhundar..Båda händerna och hälarna i backen var gång vi ser en hjort (och det är ofta). Nu har de dessutom släppt ut korna i hagarna häromkring, och Eski vill valla...
Sötnöt den där fluffhundenLite blandade nya bilder!
Sötnöt den där fluffhunden
Pst - får jag sno två bilder för att visa en kompis som har sheltie ? Bara visa via meddelande till henne Hon kommer dö sötdöden