Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
ammo0003red.jpg

Senast tagna bilden är på Ammo's insida. Nu hoppas vi på bra resultat!!
Nu vet vi hur Ammo ser ut även på insidan. Skelettkort som min son kallade röntgenbilder för som liten :)

@Killaloe
Tack för att du är så himla generös! Jag förstod inte innan min hund stoltheten jag skulle känna över honom och jag blir lika glad varje gång någon annan ser hur charmig och fin han är.

@Killaloe
Tack för att du är så himla generös! Jag förstod inte innan min hund stoltheten jag skulle känna över honom och jag blir lika glad varje gång någon annan ser hur charmig och fin han är.
Alltså, din hund får mig (som skulle vara världens sämsta terrier-ägare) att fundera på om det kanske ändå inte kunde vara aktuellt med en terrier ;) Han verkar så himla cool och tar och rolig på samma gång :D :love; (och visst är det nästan komiskt hur stolt en kan bli över sin hunds storhet? :D)

Alltså, din hund får mig (som skulle vara världens sämsta terrier-ägare) att fundera på om det kanske ändå inte kunde vara aktuellt med en terrier ;) Han verkar så himla cool och tar och rolig på samma gång :D :love; (och visst är det nästan komiskt hur stolt en kan bli över sin hunds storhet? :D)

Tack!!! :heart:heart:heart
Åh, vad jag önskar att fler hundmänniskor (som verkligen är beredda att investera framförallt tid) skulle förstå vilken härlig ras det är. Jag tror att airedalen är en av de minst "terrieraktiga" i gruppen.

Varm och härlig dag här uppe i norr idag :) så vi for till stranden med min bästis och deras flattetik (som herr pudel verkligen hatar.. men han var glad ändå :D )

13129932_1744378885805452_2070231276_n_572b67b69606ee58f953ff48.jpg

dsc_0054_572b67c09606ee5c48416355.jpg

När vi kom hem renrakade jag öronen, svansen och så hela kroppen :) får återkomma med bild på nya frisyren!

När jag försökts tejpa Tontos öron så tog han bara av tejpen. Fungerar det att tejpa hundar som är så pass gamla? :p
Då får du tejpa bättre ;)
Ammo är tejpad pga trasig örsnibb o inte pga fula öron. Tror det kan hjälpa lite i denna åldern men inte alls som det gör när de är valpar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 121
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 890
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar