Vilket underbart uttryck din vovvehar på den andra bilden @Nux Det är en sådan där bild som gör en glad när en tittar på den
Ja, han vet hur man både ler och skrattar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket underbart uttryck din vovvehar på den andra bilden @Nux Det är en sådan där bild som gör en glad när en tittar på den
Nu vet vi hur Ammo ser ut även på insidan. Skelettkort som min son kallade röntgenbilder för som liten
Senast tagna bilden är på Ammo's insida. Nu hoppas vi på bra resultat!!
Alltså, din hund får mig (som skulle vara världens sämsta terrier-ägare) att fundera på om det kanske ändå inte kunde vara aktuellt med en terrier Han verkar så himla cool och tar och rolig på samma gång :love; (och visst är det nästan komiskt hur stolt en kan bli över sin hunds storhet? )@Killaloe
Tack för att du är så himla generös! Jag förstod inte innan min hund stoltheten jag skulle känna över honom och jag blir lika glad varje gång någon annan ser hur charmig och fin han är.
Alltså, din hund får mig (som skulle vara världens sämsta terrier-ägare) att fundera på om det kanske ändå inte kunde vara aktuellt med en terrier Han verkar så himla cool och tar och rolig på samma gång :love; (och visst är det nästan komiskt hur stolt en kan bli över sin hunds storhet? )
Senaste på lillen!
Alltså ursäkta, men den första bilden får mig att tänka på påskharen skuttande genom skogenSå galet svårfotograferat i skogen när det är starkt solsken pga alla skuggor som blir, men ja, jag fick till två bilder där jag är nöjd med ljuset
Tack å hans vägnar!Åh vilken snygging!
Då får du tejpa bättreNär jag försökts tejpa Tontos öron så tog han bara av tejpen. Fungerar det att tejpa hundar som är så pass gamla?