Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min fina Tonto! Snart är han 11 månader. :love:
7_by_tontorollostorm-da0r8i9.jpg

2a av 4 stycken, fick jättefin kritik med very promising men han är något lätt i fronten och rör sig lite uppåt så det var det som drog ner. Jättenöjd ändå :)
Grattis! Det var ju jättebra :) Lätt i fronten och rör sig uppåt har jag aldrig hört förr, spännande. Är det en rasspecifik grej, eller alltså är det ett vanligt fel på whippet? Vet inte hur jag ska uttrycka mig.. :)

Grattis! Det var ju jättebra :) Lätt i fronten och rör sig uppåt har jag aldrig hört förr, spännande. Är det en rasspecifik grej, eller alltså är det ett vanligt fel på whippet? Vet inte hur jag ska uttrycka mig.. :)
Här är kritiken:
20160430_122456_zpsopk0jqib.png

Så exakt som jag skrev stod det inte :D han tittar en del på mig när han springer vilket gör honom lite lätt i fronten, men det lugnar sig nog med åldern. Whippar ska ha en markbunden trav :)

Ja alltså.. hon skulle egentligen gå i koppel ett tag till. Men det var så varmt, underbart och fint ute att jag blev tvungen att släppa henne lite så att hon fick skutta runt. Hon blev överlycklig :love: (och visar fortfarande inga som helst tecken på smärta från stället där hon har en svullnad)
13118138_1010714249006158_99675529_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 121
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 890
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V