Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår tränade vi plats. Det var kul så länge man fick godis sa Alpina. :cautious:
1AA0F163-0636-4149-9309-F67C58DF6DA1_zpsccmjgwgl.jpg

Idag gick vi en sväng på Svedberga kulle i det underbara vädret! :love:
4771B6AA-EEA6-42AC-BF83-854302EAEFD0_zpshernibiv.jpg

Galen valpis! :rofl:
2A5614B1-57D6-4DE4-ABBC-4042C01F3138_zpsyrwlviaz.jpg

Gick lunchrunda ute vid jobbet och åh, älskar att bo nära havet :heart så öppet och trevligt och alldeles underbart. Lilla jycken älskar det också, och skrämma slag på matte :nailbiting: envisades med att gå på de halaste stenarna och skulle prompt ut i vattnet, trots att han tycker det är äckligt att inte kunna nå bottnen.:grin:

2mhddzt.jpg
milbfl.jpg

Synd att han är så pälsig, det finns mer muskler än man tror under allt det där fluffet!
2_by_tontorollostorm-da11wl5.jpg

7_by_tontorollostorm-da11xak.jpg

(Han är egentligen en Corgi/Aussie mix :angel: Eller kanske tax?)
12_by_tontorollostorm-da11xk5.jpg
Måste bara påpeka att corgis inte är speciellt långa i kroppen, det blir bara som en optisk illusion pga de korta benen :D Jättesnygg hund har du förresten :love:

Måste bara påpeka att corgis inte är speciellt långa i kroppen, det blir bara som en optisk illusion pga de korta benen :D Jättesnygg hund har du förresten :love:

Det vet jag! Min har också normal rygg för rasen men korta ben. Vilket ser värre ut med pälsen. :)

Och tack! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 121
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 890
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V