Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klantiga korvskrälle.
(Jo han sover sådär...)
Våran ungkatt kom i med en mus i lördags morse. Han jamade tills han väkt både folk och fä så de kunde beundra hans byte. Dock hann vi bara se en skymt av den innan tuken blixtsnabbt mumsade i sig den.Den ena katten har tagit på sig att föda den utsvultna Valpus med döda möss och en ödla. Han har dock inte förstått att hon anser att de ska ätas utan han leker bara. Kanske var det därför som hon igår vägrade att ge honom bytet. Se hennes blick!
matgalen sak du harVåran ungkatt kom i med en mus i lördags morse. Han jamade tills han väkt både folk och fä så de kunde beundra hans byte. Dock hann vi bara se en skymt av den innan tuken blixtsnabbt mumsade i sig den.
Hon är verkligen hungrig nu. Musen hade katten så snällt redan avlivat åt henne....
Håller på att få spader på henne. Hon är såååååå svultenmatgalen sak du har
Mååånga valpar därinneHåller på att få spader på henne. Hon är såååååå svulten
Jag har sagt till henne att 4 tikar och 2 hanar är ett minimumMååånga valpar därinne
Här blommar maskrosorna för fullt och Svansson är lycklig
Tack så himla himla mycketMed gud vilken helt underbar bild!
Åh, tack! Vad glad jag blir för berömmetKlass på den bilden!!
Ååh vad härligt! Första gången jag ser en fläckig och det var jättestiligt! Vad bra!!Ja det stämmer, en sheltie! Han är lite felfärgad och faller ur standarden, men lika perfekt ändå för mig
Rena reklambilden ju!
Reklam för maskrosor? skämt åsido, tack så jättemycket för berömmet! Det är verkligen kul att höraRena reklambilden ju!
Så galet svårfotograferat i skogen när det är starkt solsken pga alla skuggor som blir, men ja, jag fick till två bilder där jag är nöjd med ljuset
En flaska med maskrosvin i bilden och du har bästa reklambildenReklam för maskrosor? skämt åsido, tack så jättemycket för berömmet! Det är verkligen kul att höra