Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Senaste på min tant. Och jag skäms nästan för att visa den :o

13217130_10153781824338425_8456055883597745979_o.jpg

Men, helt fantastiskt söt! :love: förvisso inte utseendet en kanske förväntar sig under all päls men ändå - hur söt son helst :love:
Ja hon är skitsöt. Men jag kan inte låta bli att asgarva lite för mig själv varje gång hon visar sig. Trots att hon rakas varenda år, om än inte riktigt lika mycket.
Men blickarna och kommentarerna man får när man är ute med henne får en att känna sig som värsta djurplågaren. Nu syns ju alla eksem överallt, så hela hunden är ju full av röda blämmor, så folk tror väl både det ena o det andra :S

2 kg lättare blev hon när pälsen försvann så nu blir veterinären lite glad iaf :D

Ja hon är skitsöt. Men jag kan inte låta bli att asgarva lite för mig själv varje gång hon visar sig. Trots att hon rakas varenda år, om än inte riktigt lika mycket.
Men blickarna och kommentarerna man får när man är ute med henne får en att känna sig som värsta djurplågaren. Nu syns ju alla eksem överallt, så hela hunden är ju full av röda blämmor, så folk tror väl både det ena o det andra :S

2 kg lättare blev hon när pälsen försvann så nu blir veterinären lite glad iaf :D
Jag förstår precis vad du menar! Har ju också nedrakad hund med eksem och folk är antingen otroligt negativa eller överentusiastiska.

Men ja, så otroligt söt :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 121
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 216
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 890
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar