Måste bara hitta en producent av vin dåEn flaska med maskrosvin i bilden och du har bästa reklambilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste bara hitta en producent av vin dåEn flaska med maskrosvin i bilden och du har bästa reklambilden
Måste bara hitta en producent av vin då
Efter förra årets fiasko med maskrossaft så tror jag nog inte att jag ska ge mig på något mer i den vägenGör eget! Det ska tydligen vara gott men jag har aldrig provat.
Men, helt fantastiskt söt! förvisso inte utseendet en kanske förväntar sig under all päls men ändå - hur söt son helstSenaste på min tant. Och jag skäms nästan för att visa den
Ja hon är skitsöt. Men jag kan inte låta bli att asgarva lite för mig själv varje gång hon visar sig. Trots att hon rakas varenda år, om än inte riktigt lika mycket.Men, helt fantastiskt söt! förvisso inte utseendet en kanske förväntar sig under all päls men ändå - hur söt son helst
Jag förstår precis vad du menar! Har ju också nedrakad hund med eksem och folk är antingen otroligt negativa eller överentusiastiska.Ja hon är skitsöt. Men jag kan inte låta bli att asgarva lite för mig själv varje gång hon visar sig. Trots att hon rakas varenda år, om än inte riktigt lika mycket.
Men blickarna och kommentarerna man får när man är ute med henne får en att känna sig som värsta djurplågaren. Nu syns ju alla eksem överallt, så hela hunden är ju full av röda blämmor, så folk tror väl både det ena o det andra :S
2 kg lättare blev hon när pälsen försvann så nu blir veterinären lite glad iaf
Nessie på bild
Jag tror minsann det (eftersom Leicester vann engelska ligan trots sina extrama odds, vilka var högre än för att Nessie skulle synas och Elvis skulle hittas vid liv så kan vad som helst hända )Nessie på bild
Åh vad rart sagtJag älskar den där hunden
Han är så himla söt!!
Åh tack snälla! han är lite speciell (minst sagt) men en raring