Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag älskar att heta lilla blomstret
Mår monstret bra?
Var det så halt så kanske han har sträckt sig lite grand. Hoppas det går över.Dags för nickbyte?
Jodå, det gör han nog. Jag är lite nojig (surprise!) för att han verkar lite stel i ryggen/bakbenen emellanåt, det var något alldeles otroligt halt däruppe och både han och jag vred till oss i ställningar som inte var vare sig meningen eller smärtfria. Men jag hoppas det rättar till sig med lite klossträning och liknande.
Dags för nickbyte?
Jodå, det gör han nog. Jag är lite nojig (surprise!) för att han verkar lite stel i ryggen/bakbenen emellanåt, det var något alldeles otroligt halt däruppe och både han och jag vred till oss i ställningar som inte var vare sig meningen eller smärtfria. Men jag hoppas det rättar till sig med lite klossträning och liknande.
Fortsätt med träningen, av bilderna att döma kommer att han att träffa klossen vilken vecka som helst!
Oj ...
Oj ...
Tänkte bara påminna dig om vad du gått miste om i tre veckor ...
Monster är säkert JÄTTEDUKTIG och står säkert snart med alla fyra tassarna på en hockeypuck!
Men det fattar jag, jag tänkte bara ta i allt vad jag orkade för att reparera skadan. And hockeypuck IT IS! Backwards!Poängen är ju att få upp baktassarna, utan några framtassar. Att kliva upp på en kloss (OK, något större än en hockeypuck) med alla fyra kan han redan.
Tricket är alltså att backa ifrån mig och kliva upp med bakdelen på X föremål placerat på X avstånd bakom honom. Vilket han gör på sista bilden. (Jaja, med en tass - men han gjorde det med båda också, det är bara jag som suger på att fotografera. )
Men det fattar jag, jag tänkte bara ta i allt vad jag orkade för att reparera skadan. And hockeypuck IT IS! Backwards!
Det lilla fladdretMen... Jag har ingen hockeypuck!
(Och jag tror en av hans tassar är större än en puck...)
Det här var det coolaste tricket vi lekte med i stugan, ingen annan jag visat det för har varit det minsta intresserade. Få se om du är kapabel att uppfatta True Greatness när du ser det!
https://www.instagram.com/p/BDfcSlTiCt_/?taken-by=monsterinmyhome
(Varför kan man inte infoga filmer från instagram? )
Det lilla fladdret
Jaha. Han är en fralla?Duktig bläckfisk, det är nämligen helt fantastiskt!
Jaha. Han är en fralla?
Foot in mouth igenWhat? Hur många armar har du tänkt att ha kvar innan kvällen är slut?
Foot in mouth igen
Nä allvarligt, om han gör det på beställning är det ascoolt!
Det ser faktiskt coolt ut, helt klart.Ja, du har helt klart för många.
Nej, det är inget kommando på det än, han erbjuder det i shaping (främst i situationen "vi sitter ner i soffa eller liknande och jag stirrar stenhårt på hans nos" ) men jag är inte helt klar över vad jag är ute efter för slutbeteende så vi bara leker runt med det än så länge. Men det är ändå coolt. Så det så.
(Om bara beteenden under stimuluskontroll räknas som coola krymper vår lista rätt rejält. )
Ja, du har helt klart för många.
Nej, det är inget kommando på det än, han erbjuder det i shaping (främst i situationen "vi sitter ner i soffa eller liknande och jag stirrar stenhårt på hans nos" ) men jag är inte helt klar över vad jag är ute efter för slutbeteende så vi bara leker runt med det än så länge. Men det är ändå coolt. Så det så.
(Om bara beteenden under stimuluskontroll räknas som coola krymper vår lista rätt rejält. )