Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lilla Pu efter vårt senaste skyddspass, så himla stolt över sig själv för att hon tog fram djävulen i sig :love:
img_3438.jpg

Söndagsgött med köttben till alla hundarna :up:
img_3502.jpg

En lerig Pu är en lycklig Pu :D !
img_3479.jpg

Men jag älskar att heta lilla blomstret:love:

Dags för nickbyte? :D

Mår monstret bra? :love:

Jodå, det gör han nog. Jag är lite nojig (surprise!) för att han verkar lite stel i ryggen/bakbenen emellanåt, det var något alldeles otroligt halt däruppe och både han och jag vred till oss i ställningar som inte var vare sig meningen eller smärtfria. Men jag hoppas det rättar till sig med lite klossträning och liknande. :p

Jodå, det gör han nog. Jag är lite nojig (surprise!) för att han verkar lite stel i ryggen/bakbenen emellanåt, det var något alldeles otroligt halt däruppe och både han och jag vred till oss i ställningar som inte var vare sig meningen eller smärtfria. Men jag hoppas det rättar till sig med lite klossträning och liknande. :p
Var det så halt så kanske han har sträckt sig lite grand. Hoppas det går över.

Fortsätt med träningen, av bilderna att döma kommer att han att träffa klossen vilken vecka som helst! :up:

Kanske det!

Med vänlig hälsning,

Lilla blomstret

Mulet och småregnat hela dagen, så när det sprack upp drog vi till skogen! (Nä, mira är inte så tjock som hon ser ut :angel: står och nosar helt intensivt!)
IMG_20160406_201828_zps1dwmh6f0.jpg

Oj ... :o

Tänkte bara påminna dig om vad du gått miste om i tre veckor ...

Monster är säkert JÄTTEDUKTIG och står säkert snart med alla fyra tassarna på en hockeypuck! :)

Poängen är ju att få upp baktassarna, utan några framtassar. Att kliva upp på en kloss (OK, något större än en hockeypuck) med alla fyra kan han redan. :laugh:

Tricket är alltså att backa ifrån mig och kliva upp med bakdelen på X föremål placerat på X avstånd bakom honom. Vilket han gör på sista bilden. (Jaja, med en tass - men han gjorde det med båda också, det är bara jag som suger på att fotografera. :o)

Poängen är ju att få upp baktassarna, utan några framtassar. Att kliva upp på en kloss (OK, något större än en hockeypuck) med alla fyra kan han redan. :laugh:

Tricket är alltså att backa ifrån mig och kliva upp med bakdelen på X föremål placerat på X avstånd bakom honom. Vilket han gör på sista bilden. (Jaja, med en tass - men han gjorde det med båda också, det är bara jag som suger på att fotografera. :o)
Men det fattar jag, jag tänkte bara ta i allt vad jag orkade för att reparera skadan. And hockeypuck IT IS! Backwards! :rage:

Men det fattar jag, jag tänkte bara ta i allt vad jag orkade för att reparera skadan. And hockeypuck IT IS! Backwards! :rage:

Men... Jag har ingen hockeypuck! :(
(Och jag tror en av hans tassar är större än en puck...)

Det här var det coolaste tricket vi lekte med i stugan, ingen annan jag visat det för har varit det minsta intresserade. Få se om du är kapabel att uppfatta True Greatness när du ser det! :cool:

https://www.instagram.com/p/BDfcSlTiCt_/?taken-by=monsterinmyhome

(Varför kan man inte infoga filmer från instagram? :()

Foot in mouth igen :angel:

Nä allvarligt, om han gör det på beställning är det ascoolt!

Ja, du har helt klart för många. :cautious:

Nej, det är inget kommando på det än, han erbjuder det i shaping (främst i situationen "vi sitter ner i soffa eller liknande och jag stirrar stenhårt på hans nos" :angel:) men jag är inte helt klar över vad jag är ute efter för slutbeteende så vi bara leker runt med det än så länge. Men det är ändå coolt. Så det så. :cool:

(Om bara beteenden under stimuluskontroll räknas som coola krymper vår lista rätt rejält. :o)

Nej, det är inget kommando på det än, han erbjuder det i shaping (främst i situationen "vi sitter ner i soffa eller liknande och jag stirrar stenhårt på hans nos" :angel:) men jag är inte helt klar över vad jag är ute efter för slutbeteende så vi bara leker runt med det än så länge. Men det är ändå coolt. Så det så. :cool:

(Om bara beteenden under stimuluskontroll räknas som coola krymper vår lista rätt rejält. :o)
Det ser faktiskt coolt ut, helt klart.

Men alltså, vad ska du ha det till:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 210
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 513
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 885
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar