Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lånat @Wingates kamera (TACK!!) och fotade snygga långnosen och lilla skithunden :love:
vE2Yl1z.jpg

MIDowjb.jpg

gLTlNBp.jpg

midUbkt.jpg

z6jEc7V.jpg

WfYI00T.jpg

En present till lilla blomstret och alla andra som tydligen saknat oss något alldeles enormt. :grin:
Mästerfotografen har förevigat dagens "backa upp på kloss"-shaping. Vilken tur ni har! :up:

d7GNcRK.gif

M3Cijyw.gif

6W3QpTA.gif

9HYclfp.gif

(Det visar sig vara rätt elakt att fotografera med klickande kamera under klickerträning. En hel del tvärnitande "men var är mitt godis då!?"-förvirring. Förlåt, Monster! :o)

Sådär. Det var väl värt tre veckors lidande? :)

En present till lilla blomstret och alla andra som tydligen saknat oss något alldeles enormt. :grin:
Mästerfotografen har förevigat dagens "backa upp på kloss"-shaping. Vilken tur ni har! :up:

d7GNcRK.gif

M3Cijyw.gif

6W3QpTA.gif

9HYclfp.gif

(Det visar sig vara rätt elakt att fotografera med klickande kamera under klickerträning. En hel del tvärnitande "men var är mitt godis då!?"-förvirring. Förlåt, Monster! :o)

Nästa gång ni reser bort får du faktiskt hålla dig i wifi-land :rage:

d7GNcRK.gif

M3Cijyw.gif

6W3QpTA.gif

9HYclfp.gif

:rage:

Men jag älskar att heta lilla blomstret:love:

Du jag hade ingen täckning, enbart nödsamtal... Inte ett mail, inte ett telefonsamtal, ingenting. Telefonen höll käft i nästan tre veckor! :love:
Jag tror jag flyttar till stugan. :D
Det finns inte så mycket Stesolid på marknaden som jag skulle behöva då ... :crazy:

(Ja alltså, inte om du flyttar till stugan, utan om jag blev utan täckning i tre veckor).

Mår monstret bra? :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 207
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 507
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 885
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar