Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finaste långsnoken
Jag kan sälja honom för 25000?Sonens kommentar: Åh...Malte. Han är så gullig!!!!"
Jag hoppas du tar ett snack med honom om att brukshundar är finastSonens kommentar: Åh...Malte. Han är så gullig!!!!"
Hon har ju gigantiska tassar med. Så måste vara dobbis i henneAlltså, när jag ser det ansiktet så undrar jag om det verkligen inte finns lite dobber-gener i min yngsta heeler. Den långa snoken känns sååå bekant på något vis
Helt santHon har ju gigantiska tassar med. Så måste vara dobbis i henne
Om 8 år och sonen fått loss sina sparpengar på bankenJag kan sälja honom för 25000?
Alltså! Var är Morsan!? Har hon gått upp i rök? Saknar henne och monster! @Monstermom kom hit för bövelen! Har du tuggat eternit??
Ungefär. Jag har varit norröver.
Ska hämta mig lite, sen får jag försöka gottgöra detta svek tydligen...
Tack gode gud!!!!!Ungefär. Jag har varit norröver.
Ska hämta mig lite, sen får jag försöka gottgöra detta svek tydligen...
En present till lilla blomstret och alla andra som tydligen saknat oss något alldeles enormt.
Mästerfotografen har förevigat dagens "backa upp på kloss"-shaping. Vilken tur ni har!
(Det visar sig vara rätt elakt att fotografera med klickande kamera under klickerträning. En hel del tvärnitande "men var är mitt godis då!?"-förvirring. Förlåt, Monster! )
Sådär. Det var väl värt tre veckors lidande?
Nästa gång ni reser bort får du faktiskt hålla dig i wifi-land
En present till lilla blomstret och alla andra som tydligen saknat oss något alldeles enormt.
Mästerfotografen har förevigat dagens "backa upp på kloss"-shaping. Vilken tur ni har!
(Det visar sig vara rätt elakt att fotografera med klickande kamera under klickerträning. En hel del tvärnitande "men var är mitt godis då!?"-förvirring. Förlåt, Monster! )
Sådär. Det var väl värt tre veckors lidande?
Det finns inte så mycket Stesolid på marknaden som jag skulle behöva då ...Du jag hade ingen täckning, enbart nödsamtal... Inte ett mail, inte ett telefonsamtal, ingenting. Telefonen höll käft i nästan tre veckor!
Jag tror jag flyttar till stugan.