Hmm du har möjligtvis inte varit på ringträning för Moa i den hallen? Typ i slutet på januari/början på februari?Minn tyckte att jag var långsam med belöningen på gårdagens träning. Hon blev till och med tvungen att göra en dräggelbubbla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm du har möjligtvis inte varit på ringträning för Moa i den hallen? Typ i slutet på januari/början på februari?Minn tyckte att jag var långsam med belöningen på gårdagens träning. Hon blev till och med tvungen att göra en dräggelbubbla.
Hmm du har möjligtvis inte varit på ringträning för Moa i den hallen? Typ i slutet på januari/början på februari?
Okej Jag var där på ringträningen en gång och då var det en black and tan kelpie med, så när jag såg bilden tänkte jag att det kanske var niNej, har aldrig varit på ringträning men tränar annat ganska ofta där.
Okej Jag var där på ringträningen en gång och då var det en black and tan kelpie med, så när jag såg bilden tänkte jag att det kanske var ni
Tack för omtanke och förlåt för OT!
Vi ilade till djursjukhuset med en krampande hund och det enda proverna visade var skyhöga levervärden. Han slutade inte krampa trots kramplösande medel och prognosen såg inte bra ut så han fick somna in. Kan ha varit förgiftning, tumör, leversjukdom... det vet vi inte. Det gick så otroligt fort. Krama om era lurvar där hemma.
Haha, nä hon är så härlig nu när det är varmare och hon börjar komma i bra form. Jag slutar aldrig fascineras av hur hon använder hela kroppen när hon springer. Jag har aldrig sett något liknande hos någon annan hund. Har fortfarande inte bestämt mig för om kag ska anmäla till LCn i Norge eller inte... Danmark ska vi till i alla fall, men det är ju först i maj.Alltså, Aysu är banne mig ingen stel hund.
Vilka underbart milda ögon!Senaste på tanten. Inte mkt som är vitt på henne längre.
Dom är underbara! Och de speglar verkligen hennes personlighet. Den absolut snällaste hunden som finnsVilka underbart milda ögon!
JAA! Det måste vi göra nu när värmen kommer!"Ut på tur, aldrig sur!"
Vi bor ju granne med ett strövområde, så inte mer än rätt att vi börjar hänga där! Nästan så att man blir sugen på att ta matsäck med sig någon dag och gå långa rundorna!
Ja visst! Kom, ba kom! Alla som vill får komma!JAA! Det måste vi göra nu när värmen kommer!
"Ut på tur, aldrig sur!"
Vi bor ju granne med ett strövområde, så inte mer än rätt att vi börjar hänga där! Nästan så att man blir sugen på att ta matsäck med sig någon dag och gå långa rundorna!