Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde salukis var renliga
Det är inte Ebrah... Aysu hoppar över vattenpölar och vägrar att leka med Ebrah där det är blött. Ebrah sprattlar runt i allt det blöta och jagar vattnet som stänker...Jag trodde salukis var renliga
Se det från den ljusa sidan - hon kunde ha varit en afgahnDet är inte Ebrah... Aysu hoppar över vattenpölar och vägrar att leka med Ebrah där det är blött. Ebrah sprattlar runt i allt det blöta och jagar vattnet som stänker...
Gissa vad jag tänkte när jag stod och plockade bort pinnar som lyckats trassla in sig i pälsenSe det från den ljusa sidan - hon kunde ha varit en afgahn
Jösses vilka långa bakbenRollo börjar se vuxen ut! Tror jag i alla fall. Stor är han... jag slutade mäta manken när han blev 68 cm hög. Han är ett år och en månad snart. När slutar dom växa.
Jösses vilka långa bakben
Förhoppningsvis har han växt färdigt på höjden ja Men kan lär nog få mer massa. Min har fått extremt mycket mer massa mellan 2-3 års ålder.
2 år 2 månader
3 år 4 månader. Bortse från att han är lite tjockare också
Typ elefant-tung? Haha nej jag vet inte, dom kanske utvecklas tidigt i hans linjer, har inte så mycket koll på det faktiskt.. Eller, han har samma farmor som min hane (kusiner! ). Och hon har lämnat stort iallafall.Men hur tung ska han bli då. Han väger 37 kg typ.
Typ elefant-tung? Haha nej jag vet inte, dom kanske utvecklas tidigt i hans linjer, har inte så mycket koll på det faktiskt.. Eller, han har samma farmor som min hane (kusiner! ). Och hon har lämnat stort iallafall.
Jag kommer få vita prick!
Kan inte se förnedringen.Glad påsk från wachtelligan
(varning för förnedringsfotografering...)