Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plötsligt blev det lättare att fotografera valpen än att fotografera Aysu! (Aysu hade upptäckt en hund en bit bort :p )
12377572_622105261271191_4594634521971858732_o.jpg

:love:

Rollo börjar se vuxen ut! Tror jag i alla fall. Stor är han... jag slutade mäta manken när han blev 68 cm hög. Han är ett år och en månad snart. När slutar dom växa. :eek:

rollo_by_tontorollostorm-d9wdtpe.jpg
Jösses vilka långa bakben :rofl:

Förhoppningsvis har han växt färdigt på höjden ja ;) Men kan lär nog få mer massa. Min har fått extremt mycket mer massa mellan 2-3 års ålder.

dsc_0443_5613c4fb2a6b22a89de21aa4.jpg

2 år 2 månader

dsc_0429_56f54d13ddf2b355db7500b2.jpg

3 år 4 månader. Bortse från att han är lite tjockare också ;)

Jösses vilka långa bakben :rofl:

Förhoppningsvis har han växt färdigt på höjden ja ;) Men kan lär nog få mer massa. Min har fått extremt mycket mer massa mellan 2-3 års ålder.

dsc_0443_5613c4fb2a6b22a89de21aa4.jpg

2 år 2 månader

dsc_0429_56f54d13ddf2b355db7500b2.jpg

3 år 4 månader. Bortse från att han är lite tjockare också ;)

Men hur tung ska han bli då. :o Han väger 37 kg typ.

Men hur tung ska han bli då. :o Han väger 37 kg typ.
Typ elefant-tung? :D Haha nej jag vet inte, dom kanske utvecklas tidigt i hans linjer, har inte så mycket koll på det faktiskt.. Eller, han har samma farmor som min hane (kusiner! :D ). Och hon har lämnat stort iallafall.

Typ elefant-tung? :D Haha nej jag vet inte, dom kanske utvecklas tidigt i hans linjer, har inte så mycket koll på det faktiskt.. Eller, han har samma farmor som min hane (kusiner! :D ). Och hon har lämnat stort iallafall.

Får väl se när han är fullvuxen. :p Min lilla Aussie tycks förbli en liten dvärg istället. Han känns pytteliten, som en tik ungefär. :D Det blir mer tydligt när man har Rollo som är en elefant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 205
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 498
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar