Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
GLAD PÅSK önskar fläskfia med ansvarig ägare.
DSCN1338.jpg
Det måste vara pga svansen dom kallas för pinnar va :D:D:D:p

Vet inte om jag visade den här jämförelsen förut, men nu på morgonen så tröttnade jag lite på att de som kände Wahidah påstår att Ebrah ser exakt likadan ut osv.

På de här bilderna är båda 8 månader gamla. Visst har de sina likheter av förklarliga skäl, men nog sjutton syns det att det är olika hundar på de två bilderna.
12891727_623846237763760_6471018530227800993_o.jpg

Vi var på träning igår (jagade påskhare :D) och en träningskompis var där och fotade!

Här kör vi backe. Från vänster till höger har vi mina två flickor och sedan deras kompis Thea (som Dafne är halvfaster till). Gaia hade bra tryck upp för backen. Hon släpptes sist men kom först upp. Men mest imponerad är jag över Dafne som är förtidspensionär. Hon är faktiskt i sitt livs form! Hundarna släpptes även på rakan och där spurtade Dafne om övriga hundar. Jag är så himla glad över att hon mår så bra med tanke på hur sjuk hon var för knappt två år sedan.

Japp! Formen börjar ta sig. :love:

Bonusfoto från långfredagspromenad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 207
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 503
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 883
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24