Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår gick vi till stranden!
På väg hem mötte vi en fd kollega som sa -Det är en rottweiler va?
Hon hade trott mig jag lovar.Du skulle ha svarat ja. En långhårig
Hon hade trott mig jag lovar.
Tack för omtanke och förlåt för OT!
Vi ilade till djursjukhuset med en krampande hund och det enda proverna visade var skyhöga levervärden. Han slutade inte krampa trots kramplösande medel och prognosen såg inte bra ut så han fick somna in. Kan ha varit förgiftning, tumör, leversjukdom... det vet vi inte. Det gick så otroligt fort. Krama om era lurvar där hemma.
Det finns folk som på allvar tror att jag har en pitbullHon hade trott mig jag lovar.
På väg hem mötte vi en fd kollega som sa -Det är en rottweiler va?
Och min är en Dalmatiner eller en Sheltie, ibland även Collie! (Aussien alltså.)Har ju fått frågan om min är en schäfervalp...
Och min är en Dalmatiner eller en Sheltie, ibland även Collie! (Aussien alltså.)
Dalmatinern brukar få höra "Är det en Dalmatiner?", Då brukar jag säga att det är en fjällko!
Fri tillgång på whole prey åt fyra hundar i en vecka. Sen är det bara ryggkotor kvar av den nödslaktade tackan.
Min sötaste mest älskade Strut
Fridolf gör sin allra bästa variant av "snuskgubbe utanför dagis som vill bjuda barnen på karameller"-min...
Men han kan vara söt också!
Jag är kär i Fridolf.