Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för omtanke och förlåt för OT! :o

Vi ilade till djursjukhuset med en krampande hund och det enda proverna visade var skyhöga levervärden. Han slutade inte krampa trots kramplösande medel och prognosen såg inte bra ut så han fick somna in. :cry: :heart Kan ha varit förgiftning, tumör, leversjukdom... det vet vi inte. :( Det gick så otroligt fort. Krama om era lurvar där hemma. :love:

Vi ilade till djursjukhuset med en krampande hund och det enda proverna visade var skyhöga levervärden. Han slutade inte krampa trots kramplösande medel och prognosen såg inte bra ut så han fick somna in. :cry: :heart Kan ha varit förgiftning, tumör, leversjukdom... det vet vi inte. :( Det gick så otroligt fort. Krama om era lurvar där hemma. :love:
Fy så smärtsamt för er.

Vad läskigt och hemskt, beklagar verkligen :(

Beklagar massor :heart

Fy så tråkigt! :( Ta hand om dig nu. Jag skickar ett gäng tröstkramar!

Jag hade med kameran ut igår när vi gick till en hage för lite bus. Känns nästan fel att lägga ut dem nu med tanke på tidigare inlägg, men ja...

Glada dårar! och valpen börjar verkligen se vuxen ut.
DSC_4085.jpg

DSC_4125.jpg

DSC_4146.jpg

Ebrah upptäckte att om hon sprang i ett blött dike så kunde hon hålla sig sval trots hög hastighet...
DSC_4158.jpg

DSC_4199.jpg

DSC_4271.jpg

DSC_4284.jpg

Jag hade med kameran ut igår när vi gick till en hage för lite bus. Känns nästan fel att lägga ut dem nu med tanke på tidigare inlägg, men ja...

Glada dårar! och valpen börjar verkligen se vuxen ut.
DSC_4085.jpg

DSC_4125.jpg

DSC_4146.jpg

Ebrah upptäckte att om hon sprang i ett blött dike så kunde hon hålla sig sval trots hög hastighet...
DSC_4158.jpg

DSC_4199.jpg

DSC_4271.jpg

DSC_4284.jpg
Tänk, jag lyckades få sambon att erkänna att dina hundar var både vackra och läckert musklade. Han är en trist rasrasist och har svårt att ge andra raser än sin egen beröm. Men han utvecklar sig :up: Har kommit på honom att spontant uttrycka sig positivt om en rad olika hundar det sista halvåret:D
(Han gillar dina bilder. Har mitt instagramkonto på gemensamma plattan så han har sett dom där)

Inte meningen att dra ned stämningen, insåg lite försent att det kanske var fel tråd att dela med mig av sorgen i. Men blir så innerligt varm av er omtanke!

Jag älskar ju denna tråden så jag kräver nytagna bilder av samtliga!!! :love:
Det är inte bra tjo och glam med djur. Och utan bukehundarna hade inte ens trådarna funnits. Klart även sorger, oro och andra tråkigheter ska finnas med. Så är livet som hundägare :heart

Tänk, jag lyckades få sambon att erkänna att dina hundar var både vackra och läckert musklade. Han är en trist rasrasist och har svårt att ge andra raser än sin egen beröm. Men han utvecklar sig :up: Har kommit på honom att spontant uttrycka sig positivt om en rad olika hundar det sista halvåret:D
(Han gillar dina bilder. Har mitt instagramkonto på gemensamma plattan så han har sett dom där)

Haha! Det berömmet tackar jag för! :D Det finns ju någon tråd här på buke med bilder på vältränade hundar. Där har jag bilder på mina dårar när de i är i bra form, visa de bilderna för honom ;)

Inte meningen att dra ned stämningen, insåg lite försent att det kanske var fel tråd att dela med mig av sorgen i. Men blir så innerligt varm av er omtanke!

Beklagar, det är så otroligt smärtsamt.

Buke är bäst :D Och när det handlar om sådana här saker så är det ju inget konstigt att skriva i vilka trådar som helst, hur som helst (tycker inte jag i alla fall). Vi stöttar dig om vi kan, lita på det!

Justja, jag fick dårarna att stå stilla på en sten idag också! Aysu anser att den här typen av foton är det tråkigaste som finns. Ebrah tycker att det är så roligt att stå uppe på en sten att hon helst vill sprattla runt åt tusen håll samtidigt i samma sekund som hon kommer upp på stenen...

12322687_618168724998178_3033196872504057473_o.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 171
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 497
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar