Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände?
Fy så smärtsamt för er.Tack för omtanke och förlåt för OT!
Vi ilade till djursjukhuset med en krampande hund och det enda proverna visade var skyhöga levervärden. Han slutade inte krampa trots kramplösande medel och prognosen såg inte bra ut så han fick somna in. Kan ha varit förgiftning, tumör, leversjukdom... det vet vi inte. Det gick så otroligt fort. Krama om era lurvar där hemma.
Vad läskigt och hemskt, beklagar verkligenTack för omtanke och förlåt för OT!
Vi ilade till djursjukhuset med en krampande hund och det enda proverna visade var skyhöga levervärden. Han slutade inte krampa trots kramplösande medel och prognosen såg inte bra ut så han fick somna in. Kan ha varit förgiftning, tumör, leversjukdom... det vet vi inte. Det gick så otroligt fort. Krama om era lurvar där hemma.
Beklagar massorTack för omtanke och förlåt för OT!
Fy så tråkigt! Ta hand om dig nu. Jag skickar ett gäng tröstkramar!Tack för omtanke och förlåt för OT!
Känns nästan fel att lägga ut dem nu med tanke på tidigare inlägg, men ja...
Tänk, jag lyckades få sambon att erkänna att dina hundar var både vackra och läckert musklade. Han är en trist rasrasist och har svårt att ge andra raser än sin egen beröm. Men han utvecklar sig Har kommit på honom att spontant uttrycka sig positivt om en rad olika hundar det sista halvåretJag hade med kameran ut igår när vi gick till en hage för lite bus. Känns nästan fel att lägga ut dem nu med tanke på tidigare inlägg, men ja...
Glada dårar! och valpen börjar verkligen se vuxen ut.
Ebrah upptäckte att om hon sprang i ett blött dike så kunde hon hålla sig sval trots hög hastighet...
Det är inte bra tjo och glam med djur. Och utan bukehundarna hade inte ens trådarna funnits. Klart även sorger, oro och andra tråkigheter ska finnas med. Så är livet som hundägareInte meningen att dra ned stämningen, insåg lite försent att det kanske var fel tråd att dela med mig av sorgen i. Men blir så innerligt varm av er omtanke!
Jag älskar ju denna tråden så jag kräver nytagna bilder av samtliga!!!
Tänk, jag lyckades få sambon att erkänna att dina hundar var både vackra och läckert musklade. Han är en trist rasrasist och har svårt att ge andra raser än sin egen beröm. Men han utvecklar sig Har kommit på honom att spontant uttrycka sig positivt om en rad olika hundar det sista halvåret
(Han gillar dina bilder. Har mitt instagramkonto på gemensamma plattan så han har sett dom där)
Inte meningen att dra ned stämningen, insåg lite försent att det kanske var fel tråd att dela med mig av sorgen i. Men blir så innerligt varm av er omtanke!
Inte meningen att dra ned stämningen, insåg lite försent att det kanske var fel tråd att dela med mig av sorgen i. Men blir så innerligt varm av er omtanke!
Senaste och absolut sista bilden på min älskade Vincent från soffhänget igår. Inatt fick hans liv ett abrupt slut. cry: