Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick förfrågan om jag kunde kolla igenom bildbanken efter en bild på en travande wachtel, som ska användas till skks nya raskompendie om wachtelhunden.
Resultat: inga bilder på travande wachtlar, trots typ 1000 kort :p
Konstaterande: mina hundar travar sällan, åtminstone inte med näsan högt :D

Nu har jag åtminstone en bild där hon travar :D

travbild-wachtel-e1456065654689.jpg

Var det i denna tråd där folk skrev ut vad de heter på instagram för dom som vill följa?
Vill följa lite fler hundfolk känner jag :p

Bjussar på en bild från dagens långpromenad:
12750160_471986476335782_1302314185_n.jpg

Är hundvakt åt Jaktlabben Klippa på obestämd tid, och sen är det mina två skägg Winzi och Dahlia :)

Visserligen inte senast tagna bilden, men kanske får vara med ändå. Tittade igenom mitt minneskort och hittade bild på gammel gubben:love:
Ett år sen han fick vandra över regnbågen..

Bilden representerar hans personlighet ganska bra, bestämd herre som kunde vara lite småjäklig när han inte delade samma åsikt :D
DSC02523%20-%20kopia_zpsiclrzcks.jpg

(( Jag är föresten Teamretrieverjoy på instagram, som börjat följa några av er! Har hittills inga bilder, så ni inte undra vad det är för tomte:p ))

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 168
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 492
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V