Så himla gulligt @Emuliiaa
Får mig att tänka på "är man stor måste man vara snäll"-reklamen av någon anledning.
Ja, nu när du säger det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla gulligt @Emuliiaa
Får mig att tänka på "är man stor måste man vara snäll"-reklamen av någon anledning.
Jag tror också detMåste vara typiskt Golden-uttryck det där alltså @fryckan
Jag måste ha varit borta från kampande hundar för länge,på min tid använde vi en mycket smidigare bitstock .
En bild till på kanonkulan från idag
Använder olika kampsaker faktiskt, denna är till skyddet sas.Jag måste ha varit borta från kampande hundar för länge,på min tid använde vi en mycket smidigare bitstock .
Får sy en "kudde" till Gissa istället för dom stockarna hon fått ärva från dobbisarna.
Det kanske är ett svenskt påhitt alla mina är från utlandet.Använder olika kampsaker faktiskt, denna är till skyddet sas.
Hahah har sett utländska figgar med sådana medDet kanske är ett svenskt påhitt alla mina är från utlandet.
Och hade du inte skrivit vad det var så hade jag funderat på vem du kastrerat o matade hunden medEfter buketräffen fick hon en kalkonhals till middag, hennes livs första. Det tog henne mer än en halvtimme att äta upp den.
Hahaha, jag tänkte likadant de första gångerna jag gav kalkonhals, nu har jag vant migOch hade du inte skrivit vad det var så hade jag funderat på vem du kastrerat o matade hunden med