Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag heter th33a på instagram :up: (postar inget så inte så nödvändigt att följa mig :p)
t07pWmU.jpg

@Emuliiaa Gillar du hundar med utåtpekande öron? :p :D Hur går det med svärmors hundar förresten, visst hade ni lite problem med deras beteende? :)

Man kan tro det ;)
Den äldre (svart/vita) håller fortfarande på med sina fula tjuvnyp och fawnen som är 8mån flyger fortfarande på Santo ibland när han blir vaktig av sig. Som tur är växer Santo fort och han behöver ingen passning längre eftersom jag pluggar nu så det är skönt! Visst är vi fortfarande hos dem på besök men de börjar fatta att deras inte kan hålla på så och säger själva ifrån.

Även här i Malmö har vi fått lite vårsol och små vårblommor börjar titta upp här och där. Filimon är inte så glad för att behöva gå kopplad men sånt är livet när man går och sträcker höften på en trottoarkant... klantarsel...

12744579_1005822239498133_5690948365078277695_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 168
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar