Men ååååh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag köpt en staffe hade han varit min idealhund! Otroligt snygg kille!Denna fantastiska kille.
Tycker det är roligt hur många som blir provocerade av hans utseende och känner behovet av att tala om för mig hur ful han är och att han inte ser ut som en staffe. Men hade fler staffar haft hans kroppstyp och arbetslust hade vi sett fler av dom på tävlingsbanorna.
Tänk att en lätt kropp och långa ben kan vara så provocerande. Jag fick till och med höra att det är såna som jag som förstör rasen, att om man vill ha en hund att jobba med kan man skaffa en annan ras. Själv älskar jag hans konstruktion och hans mentalitet. De starka, raka frambenen och det välvinklade bakstället. Han är ju en typ som visar att det fortfarande finns terrier kvar i staffordshire bull terrier.
Åh vad fina schäfrar! Tycker vanligtvis inte om deras uttryck, men dina gillar jag verkligen! Måste visa sonen, han vill ha en schäferÄr otroligt dålig på att visa några bilder på hundarna. Men den som väntar på nått gott.....
Det får bli lite badbilder. Badas alltid på något vis, ett dyigt dike, en bäck eller kladdig lera går också bra. Men då är de inte så roliga att ta kort på. Tom lillskiten som inte är ett fan av vatten lyckades vi lura i med hjälp av en pinne!!!
Åh vad fina schäfrar! Tycker vanligtvis inte om deras uttryck, men dina gillar jag verkligen! Måste visa sonen, han vill ha en schäfer
Vet inte om dina är kraftigare eller vad det är, kan inte sätta fingret på det.
Kompisbus idag igen Vi fick dock springa hem, himlen öppnade sig Jätteskumt väder hela dagen idag.
@Migo kan inte hon platsa hos dig?
Ah, du tänker så. Jag är van med mina stylish dogs som knappt ser ut att ha ben när de jobbarSer du inte potentialen att bli en bc? Lite träning på det hukandet så
Eller en korsning? Bc/rottis
Ah, du tänker så. Jag är van med mina stylish dogs som knappt ser ut att ha ben när de jobbar
Han är ju liksom en högbent kvadratisk hund när han inte ser får