Svärmors senaste tillskott
Så söt liten sak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svärmors senaste tillskott
De öronen.och senaste på min Ebrah!
Pollys förstfödda tös - och sen kom 5 till bebbar i rask takt. 6 små blanksvarta skönheter. Men inte lätt att fota än då Polly ligger som en kanelbulle runt om dom - vill inte störa för mycket än
Tack Vad gäller fota, så är det ändå inget att se förrän dom fått upp ögonen - så det är bara onödigt att störa och valparna behöver ska lyftas runt i onödan. Det räcker med den gånger per dag jag byter rent i valplådan@russinbulle, låter som om du har en riktigt duktig hundmamma där hemma, både av det jag läst här och i andra trådar där du nämnt valparna Blir säkert kanonfina valpar det där! och jag måste säga att jag verkligen gillar när uppfödarna låter valparna vara ifred när de är små. Har senaste tiden sett SÅ många uppfödare som plockar runt massor med valparna, fjantar runt med tillfixade och konstiga fotostudios och allt vad det är trots att valparna bara är några timmar gamla. Ser i mina ögon betydligt bättre ut när valparna får ligga i trygghet och fokusera på att växa och bli stora