Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svärmors senaste tillskott ;)

DSC_0429_1_zpszcx5rt52.jpg

CSC_4111_1_zpsl7uu9clz.jpg

CSC_4034_1_zpstrk4fbkx.jpg

DSC_4229_1_zpszxce2sdm.jpg

DSC_4169_1_zpsptpnstsw.jpg

Så söt liten sak :love::love::love:

Efter jobbet idag åkte jag och sambon med hans föräldrar och två andra familjer till stranden med alla våra hundar :D 3 frallor, 3 softisar, 2 mopsar och så vår rottis! Rolig blandning ;)

DSC_6485_1_zpsruplp2gk.jpg

DSC_6560_1_zpsou099vjm.jpg

DSC_6893_1_zps5ncutg24.jpg

DSC_6675_1_zpsnocr2gly.jpg

DSC_6647_1_zpsczc9ggug.jpg

DSC_6608_1_zpsqfy2u4ys.jpg

DSC_6773_1_zpswuxlhgnw.jpg

DSC_6748_1_zpskeuz2aum.jpg

DSC_6786_1_zps7s6ottvs.jpg

DSC_6882_1_zpsnq5ks1fo.jpg

16479_10207442868808925_3114183590315425082_n.jpg

Korgen är inte förliten, hon vägrar korgen utan kudden hon bär själv dit kudden om hon måste (haft den på sin plats sedan första dagen hos oss, innan var det två kuddar), hon bollar ihop sig ordentligt i korgen. Denna gång knölsov hon, snarkar högt, plötsligt lixom bara "rann" halva hunden över kanten :p

Senast ändrad:
@russinbulle, låter som om du har en riktigt duktig hundmamma där hemma, både av det jag läst här och i andra trådar där du nämnt valparna :D Blir säkert kanonfina valpar det där! och jag måste säga att jag verkligen gillar när uppfödarna låter valparna vara ifred när de är små. Har senaste tiden sett SÅ många uppfödare som plockar runt massor med valparna, fjantar runt med tillfixade och konstiga fotostudios och allt vad det är trots att valparna bara är några timmar gamla. Ser i mina ögon betydligt bättre ut när valparna får ligga i trygghet och fokusera på att växa och bli stora :p

@russinbulle, låter som om du har en riktigt duktig hundmamma där hemma, både av det jag läst här och i andra trådar där du nämnt valparna :D Blir säkert kanonfina valpar det där! och jag måste säga att jag verkligen gillar när uppfödarna låter valparna vara ifred när de är små. Har senaste tiden sett SÅ många uppfödare som plockar runt massor med valparna, fjantar runt med tillfixade och konstiga fotostudios och allt vad det är trots att valparna bara är några timmar gamla. Ser i mina ögon betydligt bättre ut när valparna får ligga i trygghet och fokusera på att växa och bli stora :p
Tack :) Vad gäller fota, så är det ändå inget att se förrän dom fått upp ögonen - så det är bara onödigt att störa och valparna behöver ska lyftas runt i onödan. Det räcker med den gånger per dag jag byter rent i valplådan :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 535
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 795
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
131 270
Senast: pepp
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 863
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar