Senast tagna bilden.. II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. II

på tal om bada ja.
Ruben gillar verkligen inte vatten, igår var vci på utflykt o Ruben var så himla stolt som klarade att hoppa mellan stenarna utan att bli blöt, fick enormt självförtroende o lite senare när vi åkte flotte fick han för sig att hoppa till husse bara det att det var ca 2m till land o ngn hoppare är han inte... Sen vara självförtroendet borta o han gick inte nära vattnet ngt mer den dagen...

nöjd!
100705010.jpg

mindre nöjd efter sitt ofrivilliga dopp
100705013.jpg

-kl-

Varning för valp :angel:
Vi har varit och hälsat på Billys uppfödare, och de har en liiiiten femveckorsplutt :love:
Billy var jätteduktig, han var nyfiken med försiktig och blev riktigt beskyddande. Fina killen!

dsc_0050_web_97091077.jpg

dsc_0053_web_97091186.jpg

dsc_0061_web_97091323.jpg

dsc_0027_web_97091435.jpg

Mina pojkar :love:

dsc_0035_web_97091620.jpg

Du skojar!?
Synd (eller tur?) att jag bor sa langt borta bara.
Lycka till med att hitta en ny familj at honom!
Som sagt - en helt fantastiskt vacker hund!

Rätt söt? Rätt söt?! Hon är näst intill perfekt! ;) Hade hon inte haft ridgen på nosryggen, haft bättre päls och något bättre kors hade jag börjat gråta av perfektion :D

Haha, du veet ju att jag har svårt för flattar, men jag är övertygad om att jag skulle gilla henne mycket bara jag fick träffa henne :p Kom till Sthlm och dra med henne vetja!

Nu när jag inte längre har något häst att fota så får jag väll slänga upp massa hundbilder på buke istället ;)
Här kommer bilder på min 7 månader gamla bordercollie/kelpie Dave från när vi badade i helgen.

dave-013_94693893.jpg

dave-043_97318579.jpg

dave-041_97318726.jpg

www.aylasvalpar.blogg.se

Här senaste bilder på mina 2 :love:
Nasti den svarta 7 månader å Aya den ljusa 1 1/2 år
Lite storleksskillnad e nu på dom ;)

Kasta pinnen DÅÅÅÅ

Mina finaste :love:
Som älskar att bada

*Halvt KL*

Måste säga att det ser så underbart ut med alla hundar som kastar sig från bryggorna och badar för fullt! :love:
Själv vågar jag inte låta mina fyrbeningar vara på bryggan annat än om de går bredvid mig i kort, kort koppel.. Jag är så rädd att de ska halka, slå sig och ramla i vattnet och sedan inte kunna ta sig upp :crazy:

Ipod är ju lite småklumpig sådär, så det händer ganska ofta att han både trillar i, och råkar hoppa så att han bara landar med halva kroppen på bryggan och sådär :angel:
Men äsch, han bara ruskar på sig lite och så är det fullt ös igen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 16 17 18
Svar
347
· Visningar
19 383
Senast: Trott
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 221
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 292
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 914
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer