Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är senaste bilden på min Zala, helt toklycklig efter att ha legat i solen i 10 minuter... Hon har inte riktigt förstått att det är jobbigt med sol, utan går gärna ut och lägger sig mitt i solen när det är som varmast, bara för att sola..
Vi var på promenad och vid en liten sjö fanns det en båt till allmän utlåning. Lastade min Grå och tog en tur. Husse tyckte projektet hade lite väl stor risk för att kantra så han höll sig på land och fotograferade
Bukefalosnyheter Jag har nu uppdaterat tilläggsprogrammet till senaste version som förhoppningsvis löser buggen så tidsangivelserna inte skall inbegripa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.