Senast tagna bilden.. II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. II

Vad ar Trams for ngt?
Urlacker hund!
Trams tackar och bockar. Han är troligtvis en blandning mellan Rottweiler och Amstaff. Det är i alla fall vad som står i hans papper men han är en omplacering med strulig bakgrund så det är svårt att veta hundra att det stämmer.

*KL*

20100605-7.jpg

20100605-8.jpg

Intressant med tanke pa att typ alla hundar jag fallit for pa senaste tiden ar rottis + pit eller amstaff alternativt labbe + pit/amstaff.
Kanske ar det man ska leta efter sen da.
Problemet ar att vi vill ha en omplacering och ett par super hundar har tyvarr passerat da vi inte vill skaffa en ny innan varan trillar av pinn.

For ovrigt den pa avataren som ar pit + labbe och 14 ar gammal (mellan 13 och 15 - tredje agarna)

Intressant med tanke pa att typ alla hundar jag fallit for pa senaste tiden ar rottis + pit eller amstaff alternativt labbe + pit/amstaff.
Kanske ar det man ska leta efter sen da.
Problemet ar att vi vill ha en omplacering och ett par super hundar har tyvarr passerat da vi inte vill skaffa en ny innan varan trillar av pinn.

For ovrigt den pa avataren som ar pit + labbe och 14 ar gammal (mellan 13 och 15 - tredje agarna)
De är ofta tjusiga hundar (säger jag helt opartiskt). Min är faktiskt ute på annons, fast känner jag mig rätt kommer det ta ett tag innan han flyttar någonstans. :angel:

Oh, jag gillar ljuset på den första bilden.
Och den oskarpa, galet viftande svansen på andra bilden var ju bara för charmig :love:
Gillar dina bilder, som vanligt :bow:

Tack..! :bow:
Han gör sig bra i solnedgångar, min vilde :love:
Och han är verkligen sådär glad, hela tiden. Utom när man väcker honom, då blir han sur :angel:

Har var borjan pa Miss Mandy's aventyr i dorren...

pppsssstttt... Nagonting har fastnat pa mig.
IMG_8881.jpg

Det ar INGET att skratta at
IMG_8885.jpg

Men kom och hjalp mig los da...
IMG_8893.jpg

*KL*
Första gången min dåre får vara med i tråden :)

Knestorps Ipod, Tysk Wachtelhane född 17-05-08. Har haft en riktigt bra första jaktsäsong med godkänt unghundsprov, skogsprov, vildsvinsprov (jägareförbundets), Vildsvins(S-)tecken (Wachtelhundklubbens), samt att det är en hel del vilt skjutet för honom redan.
Avslutade jaktåret med att bli 4:e bästa hane på SWK;s utställning i Maj, med ett CK hem i bakfickan dessutom. :laugh: Nu ska vi bara sätta apporteringen så att han har möjlighet att bli dubbelchampion så småningom.

DSC_1524.jpg

dreee.jpg

DSC_1055.jpg

badkrukan.jpg

:love:

*Halvt KL*

Måste säga att det ser så underbart ut med alla hundar som kastar sig från bryggorna och badar för fullt! :love:
Själv vågar jag inte låta mina fyrbeningar vara på bryggan annat än om de går bredvid mig i kort, kort koppel.. Jag är så rädd att de ska halka, slå sig och ramla i vattnet och sedan inte kunna ta sig upp :crazy:

kl

Hjalti, this is for you!

Jag måste erkänna att jag gick ut på en fotopromenad med primadonnan idag och fick till massvis av tjusiga bilder, men när jag kom hem så sa kameran att minneskortet inte kan användas och jag får det inte att fungera mer. :( Jag tog två med mobilen iaf.

Iverpiver

Tack:D. Gud vad gullig hon är, Iver är tjusig han med förstås.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 16 17 18
Svar
347
· Visningar
19 382
Senast: Trott
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 221
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 292
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 914
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer