Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
"Jag vet att jag inte far lamna bilen forran du sager till matte... jag ar bara som en scout - Alltid redo!" ..livsviktigt att radda den stackars vilsekomna tennisbollen....
Haha ja, jag borjar hysa nan teori om att satta en sandar barncykel-flaggstang pa hans halsband sa jag inte "tappar bort honom"... han matchar prarien sa har ars alldeles for val for min smak. Tankte faktiskt satta mig och sy ett arbetstacke at honom idag i nat fargglatt tyg...
Varan bil ar ...ett vertygsskjul pa hjul! Man vet aldrig nar saker kan behovas... ar varan "Ranch truck", sa det finns allt fran handcuffs till cattleprods till extra trans och koppel dar i.. och nagra bocker. Vi ar scouter hela hogen! Alltid redo, vissa ar bara charmigare an andra
I strålande novemberväder blev det ett par bilder idag ( också). Eftersom jag precis lärt mig lägga in bilder måste jag ju bara gå från liten till stor( ca 14 månader idag) Varning här kommer bildbomb
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.