Senast tagna bilden del VI

Sv: Senast tagna bilden del VI

Vad kul det ser ut!

Jag är såå sugen på att börja dra med min.

Det var verkligen roligt! Ska se om vi kam ta bättre bilder i nästa vecka :)

Ja, har verkligen tur att denna tjejen mer än gärna ville lära upp oss! :) Så det är bara att leta upp hjälp och köra på!:p

kl

Vet inte om den här hör hemma här på "Hund", eller om det är något för "Andra djur" :angel:

1477ebb6510a11e38101120290a4979a_8.jpg

...men jag doooor sa sot! :o

Åh :love: stora cocker tassar!
Din ser ju faktiskt ut som en cocker med :) O inte som pappas som nån mini tollare

Åh :love: stora cocker tassar!
Din ser ju faktiskt ut som en cocker med :) O inte som pappas som nån mini tollare

Ja, han har tack och lov en "fin" släkt. Både mamma (50/50 jakt/utställning med jaktmeriter på utställningssidan) och pappa (Jaktavlad import) är utan överdrifter åt något håll, lagom med päls och fina i modellen - lite mer "upp på benen" än jaktvarianten brukar vara med korta starka ryggar. :) Jag gillar inte utställningsidealen hos cockrar, men jag tycker om att min uppfödare lyckas behålla det karaktäristiska utseendet samtidigt som mentaliteten är toppen. :love:

Vart är din pappas ifrån? Visst behöll ni en valp efter hans hund eller minns jag helt tokigt?

En blick säger mer än tusen ord..:D Valparna var superroliga, sålänge storasyster inte behövde dela mattes knä med dem..:wtf:
dscf7405_528cef9988e59d6eb0d1a175.jpg

Man blir trött av att träffa småsystrar..
dscf7412_528cefcce087c325cbb4b083.jpg

6 veckor och så vansinnigt söt :love:
dscf7372_528ceed82a6b229e62e73fc3.jpg

Mvh Domino_s

KL

En blick säger mer än tusen ord..:D Valparna var superroliga, sålänge storasyster inte behövde dela mattes knä med dem..:wtf:
dscf7405_528cef9988e59d6eb0d1a175.jpg

Man blir trött av att träffa småsystrar..
dscf7412_528cefcce087c325cbb4b083.jpg

6 veckor och så vansinnigt söt :love:
dscf7372_528ceed82a6b229e62e73fc3.jpg

Mvh Domino_s

Ja, han har tack och lov en "fin" släkt. Både mamma (50/50 jakt/utställning med jaktmeriter på utställningssidan) och pappa (Jaktavlad import) är utan överdrifter åt något håll, lagom med päls och fina i modellen - lite mer "upp på benen" än jaktvarianten brukar vara med korta starka ryggar. :) Jag gillar inte utställningsidealen hos cockrar, men jag tycker om att min uppfödare lyckas behålla det karaktäristiska utseendet samtidigt som mentaliteten är toppen. :love:

Vart är din pappas ifrån? Visst behöll ni en valp efter hans hund eller minns jag helt tokigt?

Ja verkligen! Det ska ju inte bli så deras karaktär avlas bort heller tycker jag..

Pappas är ju köpt från Gotland av en tik ja glömt namnet på men pappan är Vagnmakarens Dotson
Vi försökte ta valpar på mammas cocker dock, Björshults Vildvittra men det gick inget bra :(

Mammas Vilda till vänster o pappas tollar lookalike till höger ;) Scott

Då mindes jag bara lite tokigt.. ;)
Väldigt fina hundar :) Tiken är verkligen sockersöt! Väldigt fin färg.

Sanna bilder borde vara olagliga...

Maken fick precis hora "ToooottiiiiiisTOOOOOTIIIIIIISTOOOOTTTIIIIIIIIIIIIS" sagt med pipig rost och ett finger som fanatiskt pekade pa skarmen.

*dor sothetsdoden*

Nu maste jag ga och brottas med nagot sa folk inte tror jag ar en valpsjuk hippie :cautious:

Sanna bilder borde vara olagliga...

Maken fick precis hora "ToooottiiiiiisTOOOOOTIIIIIIISTOOOOTTTIIIIIIIIIIIIS" sagt med pipig rost och ett finger som fanatiskt pekade pa skarmen.

*dor sothetsdoden*

Nu maste jag ga och brottas med nagot sa folk inte tror jag ar en valpsjuk hippie :cautious:

:D:D:D Då skulle du tråffa dom live :d

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 865
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
348
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 502
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att curla eller inte curla sina barn
  • 10 middagar
  • Vad gör vi? Del CCVII