Segull frá Skarði

Sv: Segull frá Skarði

*kl*
Är det någon som har sett Björk från Skáneyland i aktion?
Är väldigt nyfiken på henne.

Wow!! Jag tror iaf min häst gillar att visa upp sig..för när hon kom till stallet vi står i idag...när hon skulle in i nya hagen..det första hon gjorde var att rulla sig!! :eek:

Alla hästar kom galopperade mot henne...då reste hon sig upp och travade i sin snygga trav genom hagen och hade hon "Arabsvans" och medans alla galopperade travade hon runt och visade upp sig..ingen kom förbi..tills en av dem racegalopperade förbi :p :angel:

På en Skojtävling på Örnäs (Örnäskampen) så hade hon också Arabsvans när hon travade i 4-gången med våran tränare ( Glaesir fra Skumstödum här på Bukefalos)

De Segullavkommor jag träffat har inte varit särskilt envisa. Segull själv är mycket trevlig i sättet.

Ok...Men Mycket vilja..om man uttrycker det så..de vill gärna inte ge upp?

Spennas mamma går alltid med svansen lite höjd (lite "arabsvans") vid ridning.

/Malin

Okej...Tack så mycket alla ni som svarat :D

Min tjej fyller föresten 7 :P Imorgon (Om man räknar som med Människo-födelsedagar)

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 247
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
83 742
Senast: Mineur
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 960
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka