Tack! Men inte hämtat än, det blir nog runt 16.30 jag hämtar. Ska ändå passera stan då.Ping!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Men inte hämtat än, det blir nog runt 16.30 jag hämtar. Ska ändå passera stan då.Ping!
Klart du ska vara med!!Jag tänkte låta bli, men nä, det är typ 14e året nu tror jag!
Varför tänkte du låta bli?! Årets roligast tråd och happening ju!Jag tänkte låta bli, men nä, det är typ 14e året nu tror jag!
För att jag tyvärr råkat ut för otacksamma mottagare flera gånger, vilket tyvärr förtar glädjen i det helaVarför tänkte du låta bli?! Årets roligast tråd och happening ju!
Za dom att dom inte var nöjda? Eller tror du bara det?För att jag tyvärr råkat ut för otacksamma mottagare flera gånger, vilket tyvärr förtar glädjen i det hela
Några försvann från tråden helt och en sa rakt ut att hen fått skräp.Za dom att dom inte var nöjda? Eller tror du bara det?
Ja! Var med!Förra året var första gången jag läste secret santa-tråden trots att jag varit på buke i alla år. Den var så himla rolig och mysig att jag kände att jag verkligen ville vara med nästa gång, särskilt eftersom jag av olika anledningar inte firar jul med familj eller riktigt har någon att ge julklappar till.
Min tanke då var att jag skaffar ett nytt nick så att jag kan vara mer aktiv på buke så att en eventuell tomte kan hitta hjälpsamma ledtrådar. Sjukt nog har snart ett år gått sen dess och jag har inte varit aktiv på buke alls. Long question short, får man vara med ändå?!
Såklart!!Förra året var första gången jag läste secret santa-tråden trots att jag varit på buke i alla år. Den var så himla rolig och mysig att jag kände att jag verkligen ville vara med nästa gång, särskilt eftersom jag av olika anledningar inte firar jul med familj eller riktigt har någon att ge julklappar till.
Min tanke då var att jag skaffar ett nytt nick så att jag kan vara mer aktiv på buke så att en eventuell tomte kan hitta hjälpsamma ledtrådar. Sjukt nog har snart ett år gått sen dess och jag har inte varit aktiv på buke alls. Long question short, får man vara med ändå?!
Några försvann från tråden helt och en sa rakt ut att hen fått skräp.
Men va?! Fy fan vad lågt i så fall
Skräp?! Jävlar vad otacksamt Snacka om att inte ens fatta poängen i ss.Några försvann från tråden helt och en sa rakt ut att hen fått skräp.
Ja, var med!Förra året var första gången jag läste secret santa-tråden trots att jag varit på buke i alla år. Den var så himla rolig och mysig att jag kände att jag verkligen ville vara med nästa gång, särskilt eftersom jag av olika anledningar inte firar jul med familj eller riktigt har någon att ge julklappar till.
Men fy vad oförskämt!Några försvann från tråden helt och en sa rakt ut att hen fått skräp.