Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är om det spelar någon roll, vi har faktiskt ett helt forum att gissa på ändå inte som att vi begränsar oss till deltagare med gissningarnaHittills verkar vi landa på en rimligare skara att gissa på i år
Det kanske vore något till nästa år, en twist med en hemlig tomte på riktigt!Frågan är om det spelar någon roll, vi har faktiskt ett helt forum att gissa på ändå inte som att vi begränsar oss till deltagare med gissningarna
Ser många möjligheter här! En användare som under året låtsas hata julen som en annan Grinch eller att någons gulliga katt ställer uppDet kanske vore något till nästa år, en twist med en hemlig tomte på riktigt!
Den biten är riktigt kul. Stalker-varning.3 dagar kvar att anmäla sig, sen får vi äntligen börja snoka och vara kreativa!
Gick rätt fort för mig att få den. Men beror kanske på hur myckwt innehåll man har.Mitt instagram skrotas snart. Vet inte när men jag väntar på en länk från meta
Jag vill ta bort allt med mitt gamla namn, och jag har ganska mycket på mitt gamla FB och INSTAGick rätt fort för mig att få den. Men beror kanske på hur myckwt innehåll man har.
Vill du också scrolla mindre?
Hur gör du med facebook då?
På facebook valde jag bort en del saker som jag inte ville ha kvar. Där hade jag mycket innehåll. Insta kanske jag hade mindre än du då. Facebook var dock något snabbare än insta.Jag vill ta bort allt med mitt gamla namn, och jag har ganska mycket på mitt gamla FB och INSTA